Jooakim Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Svogeren min greide å åpne den med beinet som sitter over øyet elns :SSå helt sjukt ut.. Bruker selv alt fra skarpe kanter til lighter, kniv og alt det der 6709766[/snapback] Det der er det veldig lett å lure folk med. (åpne den på forhånd, legge den oppå igjen, åpne den med "øynene", som du samtidig lager en "ftzz"-lyd.) Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) bruker vel alt som går ann og bruke til åpning av flasker. Nøkler er vel det greieste for de har man jo som regel med seg over alt. Endret 20. august 2006 av Barkster Lenke til kommentar
feite_doris Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Åpner med øyelokket,,, BArsk? jah Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 http://www.youtube.com/watch?v=kuZVL7I1NRg...related&search= denne var tøff. åpner med snus boksen, men de blir fort ødelagte i pappen om man gjør det feil Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 jeg åpner den med tenna. Det går fint så lenge du vet hvor du skal bite. Eller så bruker jeg en tommelring! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kjøpte meg noen strandsandaler for noen uker sia med flaskeåpner på undersiden Funker sinnsykt bra Lenke til kommentar
orginal Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tipper de er grønne og gule, type Brazil-farger, og av merket Reef? Det er uansett geniale sandaler! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Snusboks eller kniv er mine favoritter. Dessverre blir mye av snusen solgt i pappbokser nå, og det ødelegger endel dessverre. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Gjør som T-Solberg, biter den opp i siden, eller som Zakk Wylde, mokker den i pannen så boksen brister i siden og spruten står. Med bokser seff. Jeg er langt kjedeligere med flasker. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 har åpnet en colaflaske med AG-3 en gang, ellers går det mye i den lille korkåpneren jeg har fått plass til i nøkkelknippet mitt Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Bruker tenna eller en ring. Funker fett. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Buksespenna er jo klart favortitten, serlig når andre jenter skal gjøre det Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Pleide å åpne med tenna før, til alles store forskrekkelse. Men plutselig brakk jeg et bittelite stykke av ei tann, og det var ikkeno godt. Holder meg til flaskeåpner etter den episoden. 6709898[/snapback] Ditto. Ung og dum. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Svogeren min greide å åpne den med beinet som sitter over øyet elns :SSå helt sjukt ut.. Bruker selv alt fra skarpe kanter til lighter, kniv og alt det der 6709766[/snapback] Det der er det veldig lett å lure folk med. (åpne den på forhånd, legge den oppå igjen, åpne den med "øynene", som du samtidig lager en "ftzz"-lyd.) 6710114[/snapback] Mulig.. men jeg gav han flaska.. så ikke at han åpna den eller no Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Bruker låsekassa i dørkarmen til å åpne øla med (flaskeøl seff) dørkarmer et det over alt, slipper å ødelegge tenner, nøkkelringer o.l Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 hva i all hverden er låsekassa? :S Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Snusdåsa, ring eller en lighter. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 hva i all hverden er låsekassa? :S 6712876[/snapback] Vel det heter ikke låsekasse men sluttstykket, en liten faktafeil der. Du setter bare flaska på skrå og vri ut, eller sette den mot kanten av hullet og gir den et bestemt kakk på korka. Sluttstykket står i dørkarmen og ser slik ut, uten det kan du ikke låse/lukke døra. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kan ingen særlig ølåpningstriks. Så det går mest i lighter i og med at jeg alltid har det på meg. Ellers er andre flasker også en favoritt siden det alltid går raskt å strekke seg etter en flaske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå