moviemartin Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 en tikroning er min favoritt (kanskje litt dårlig tråd?...sen nattevakt) Gjeeeesp Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Var på fest med klassen for en uke siden. Jeg åpnet ølen med lighter (ikke så veldig fancy), men inderne ble veldig fasinert og spurte "how ¨did you do that? is that possible?" Når det gjelder boks, både holder jeg og åpner med samme hånd Lenke til kommentar
moviemartin Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 1'er-lightere er jo en klasikker, husker jeg brukte en lighter jeg kjøpte i syden en gang, lighteren sprang, og det ble ganske stille i familieselskapet Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 mange som bruker snusboks, men tennene blir også brukt skjønner ikke at de klarer det. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tenna ser vondt ut, vanlig åpner eller noe med en hard kant. Mursteinsvegg skarp stein ol. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Først rister jeg ølen skikkelig. Så holder jeg ølboksen horisontalt, og biter i den. Det er viktig å passe på at boksen er skikkelig hard etter ristingen, og at hjørnetenna trenger igjennom aluminiumen. Gjort på rette måten vil ølen sprute inn i munnen din. Funker ikke alltid, men ofte. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Lighter Snusboksen Bordkanten Tenna - Vist jeg er full nok Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Først rister jeg ølen skikkelig. Så holder jeg ølboksen horisontalt, og biter i den. Det er viktig å passe på at boksen er skikkelig hard etter ristingen, og at hjørnetenna trenger igjennom aluminiumen. Gjort på rette måten vil ølen sprute inn i munnen din. Funker ikke alltid, men ofte. 6709596[/snapback] Haha, det så jeg på youtube. edit: jeg har øl-åpner på nøklene mine Endret 20. august 2006 av Bundy Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ølåpner ring, eller alt som har en flate til å åpne med, f.eks rekkverk, kortholder, lighter. Tifligere brukte jeg mobilen i og med at den var klar for å byttes ut. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Dette er jo den ultimate drømmen. Men ellers bruker jeg lighter. EDIT: Ellers bruker jeg jo også Skje, gaffel ect. Endret 20. august 2006 av Vorpal Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 lighter, tenner, mobil, kniv, bordkant, stein, cd-cover, annen flaske. Bare fantasien setter begrensninger. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Svogeren min greide å åpne den med beinet som sitter over øyet elns :S Så helt sjukt ut.. Bruker selv alt fra skarpe kanter til lighter, kniv og alt det der Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg bruker en opptrekker. ingenting er som å dra frem en skikkelig standard opptrekker på fest. man bruker ikke så lang tid og trenger ikke å ødelegge andre eiendeler Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tenna funker fett, ellers så er vel en standard optrekker også god... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Pleide å åpne med tenna før, til alles store forskrekkelse. Men plutselig brakk jeg et bittelite stykke av ei tann, og det var ikkeno godt. Holder meg til flaskeåpner etter den episoden. Endret 20. august 2006 av Bitex Lenke til kommentar
dask Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 bruker det første man finner.. men mobilen har blitt en del stygg av merker etter en del fester ettersom den funker som bare det.. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Tenner, bordkanter, andre kanter, flaskeåpner, lighter osv... Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 snus boksen eller eventuelt nøkler Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Den papirgreia var ikke SÅ imponerende egentlig, men før jeg så hvordan de gjorde det, hørtes det umulig ut. Tar lang tid da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå