.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 er sjelden spill som er basert på filmer er bra så kan tenke meg dette også blir ræva Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Av det jeg har sett til nå av Superman Returns, så lover det så langt bra. Kontrollen virker solid av de filmene jeg har sett, selv om det er vrient å få spillkarakterer til å bevege seg 360 grader. Det er når utviklere haster spillene sine til lanserngen av filmer man får de dårlige resultatene. Dette er et mange eksempler på. Superman Returns gjør ikke dette, noe som er veldig viktig. Selvfølgelig kan spillet bli dårlig, men utviklerene ser ut til å gå i riktig retning. Om de i det hele tatt tar noe av formelen til Spiderman 2 (til konsoll) så kan dette bli veldig bra. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvor har du sett video av selve spillingen? Fant bare den der når han flyr å banker den svære roboten Er det foresten slik grafikken på selve spillet er? Regner med det er Cut-scenes med grafikkmotoren eller er det bare helt feil? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Hvor har du sett video av selve spillingen? Fant bare den der når han flyr å banker den svære roboten Er det foresten slik grafikken på selve spillet er? Regner med det er Cut-scenes med grafikkmotoren eller er det bare helt feil? 6714109[/snapback] Det er bare CG og ikke noe av selve spillet. Så nei, ikke representativt for hvordan spillet er. Derimot er det en rekke gameplay-filmer rundt omkring på nettet om du leter litt... Endret 20. august 2006 av TCi Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Hvor har du sett video av selve spillingen? Fant bare den der når han flyr å banker den svære roboten Er det foresten slik grafikken på selve spillet er? Regner med det er Cut-scenes med grafikkmotoren eller er det bare helt feil? 6714109[/snapback] litt lengre ned på siden jeg linket til i første post. Eller søk på superman gameplay på youtube. Lykke til Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) ok! takk takk! Etter å ha sett den gameplay videoen må jeg bare kjøpe dette spillet. Så sykt morsomt ut. Virker som de har klart å følge videre på Spiderman 2 bølgen. Superhelt krefter og frihet, må jo bare bli bra. Likte spesielt at man kunne knuse litt av hvert. Enormt når han blåste vekk bilene i en hel gate! Når er det realese på dette spillet? Leste en eller annen plass at det blir samtidig som Superman kommer ut på DVD? Isåfall håper jeg på bundle :!: Endret 21. august 2006 av Konamixx Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Er ikke så veldig imponert over dette... Grafikken ser ikke akkurat overbevisende ut. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Er ikke så veldig imponert over dette... Grafikken ser ikke akkurat overbevisende ut. 6715330[/snapback] work in progress 40% done Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Er ikke så veldig imponert over dette... Grafikken ser ikke akkurat overbevisende ut. 6715330[/snapback] Når har grafikk vært en pekepinn på hvor godt et spill er? Metropolis er ihvertfall gjenskapt ganske bra med rundt 10 000 bygninger, så det blir nok av underholdning vil jeg tro. Alltid morsom å se hvordan du selv klarer å ta ansvar over superkrefter Så lenge du kan gjøre det du vil med fiender og kontrollere Superman bra, så skal jeg ha dette spillet. En ting jeg hvertfall skal teste er om hvor godt noen av fiendene liker kloden på toppen av Daily Planet... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Superman Return video Link Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hahaha, så tøøøft.. Likte begynnelsen når man zooomer gjennom gatene Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Tror ikke jeg skal ha dette...Så ikke så veldig kult ut..Dumt å si kanskje uten å ha prøvd det, men har det på følelsen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Bah! Ser ikkje så artig ut egentlig. Liker ikkje disse superhelt spillene heller, om det er spiderman,x-men eller superman. Filmene er omba da. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har ikke bestemt meg helt om jeg skal skaffe meg det. Virker som et greit spill. Ser mer fram til Spiderman 3 i denne genren egentlig. Skal lese en del omtaler før jeg slår til eller ikke. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Det blir nok ikke et kjøp hos meg. Er så mange andre spill som kommer nå og spill er jo ikke akkurat så billige Endret 28. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Smeltet sammen to tråder om stort sett det samme tema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå