Bromlexl Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Dette er et spill jeg er ganske spent på. Synes det var litt synd det ble utsatt til november. Men er vel greit at utviklerne får ekstra tid til å utvikle spillet og finpusse det. Ganske rart at EA gir utsettelse igrunnen. Her finner du HD in game movies Disse klippene er fra E3 og jeg synes det så veldig låvende ut. Minner en del om Spiderman 2 spillet som kom for et par år siden. Å det her jeg ingenting imot siden jeg storkoste meg med det spillet. Å superman er jo den ultimate superhelten. Det ser utrolig bra ut at du kan fly fra ene enden av byen til den andre i løpet av sekunder nesten, uten å noen loadingscreens. Draw distance ser også meget bra og ut grafikken likte jeg. Å har vi lært noe av superman. Så er det at alle problem han en støter på. Så kan det løses med å kaste det ut i verdensrommet. (lurer på om også det gjelder i spillet) Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 mhm, ser bra ut dette her stor frihet, viktig viktig! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ja, ser fram til dette selv. Som du så digget jeg Spiderman 2 når det kom. Etter min mening er det et av de aller beste filmspillene som er laget. Ser også fram da til Spiderman 3, i håp om at de går mer etter nr. 2 istedet for Ultimate Spiderman som var dårlig i forhold. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Ja, ser fram til dette selv. Som du så digget jeg Spiderman 2 når det kom. Etter min mening er det et av de aller beste filmspillene som er laget. Ser også fram da til Spiderman 3, i håp om at de går mer etter nr. 2 istedet for Ultimate Spiderman som var dårlig i forhold. 6709769[/snapback] Er enig der. Spiderman 3 kommer nok til å være utrolig kult. Å jeg eg ganske sikker på at det blir mer likt 2ern en ultimate spiderman. Superhelt spill er noe vi trenger mer av. Eller la meg omformulere det. GODE superheltspill er noe vi trenger mer av Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 skal se på den på kino når jeg får tid. ser ganske bra ut Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Nå gjelder dette riktignok spillet. Uansett filmen er veldig bra, håpe spillet kan måle seg. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hva er det man skal gjøre i superman ? Kan man fly rundt å f.eks stoppe et bankran? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Hva er det man skal gjøre i superman ? Kan man fly rundt å f.eks stoppe et bankran? 6711570[/snapback] whatever superman does I videoen sloss han mot drager i luften. Virker litt rart. Men blir nok en del som spiderman 2. bare du kan fly og ha kreftene til superman. (utenom udødelighet. Da ville du jo startet spillet i god mode ) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Gleder meg til spillet, håper det blir noe ligende Spiderman 2, med endringer, selvsagt. Er en del filmspill som ikke er noe tess. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ser ikkje ut til å fenge meg dette spillet egentlig. Lenke til kommentar
............... Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Dette så jo utrolig dårlig ut! Tviler på at det blir noe morsomt for folk over 10 år.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Dette så jo utrolig dårlig ut! Tviler på at det blir noe morsomt for folk over 10 år.. 6712114[/snapback] :!: Utrolig hva folk kan poste i disse dager... hehe Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Dette så jo utrolig dårlig ut! Tviler på at det blir noe morsomt for folk over 10 år.. 6712114[/snapback] for ingen over 10år har interesse av å spille et spill med kreftene til selveste superman.... Jeg vet 3 som gjerne vil Meg TCi og denne mannen: Jerry Seinfeld Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Håper inderlig dette blir et bra spill, og som dere sier, likt spiderman2 mtp friheten. Blir vel uansett å kjøpe spillet bare for superman themen sin skyld Digget foresten filmen. Kanskje beste filmen jeg har sett i år. Men jeg er vel en temmelig stor superman fan og ivrig Smallville titter Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Godt å se at flere enn meg likte Spiderman 2. Hele spillet var bare så genialt med sine oppgraderinger og frihet. Morsomt å henge folk i lyktestolper osv. Når jeg startet opp Ultimate Spiderman ble jeg fryktelig skuffet da de hadde helt ødelagt kampsystemet og fjernet spidersense. Fatter ikke hvordan de kunne gjøre noe sånt. Samt at oppdragene stort sett var om å komme seg fram til punt B fortest. Superman Returns ser lovende ut, i motsettning til Superman 64 Endret 20. august 2006 av TCi Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ja, ser fram til dette selv. Som du så digget jeg Spiderman 2 når det kom. Etter min mening er det et av de aller beste filmspillene som er laget. Ser også fram da til Spiderman 3, i håp om at de går mer etter nr. 2 istedet for Ultimate Spiderman som var dårlig i forhold. 6709769[/snapback] Nå er det vel snakk om Spiderman 2 til konsollene da PC versjonen var et horribelt spill. Gleder meg forresten til Superman spillet selv også. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Nå er det vel snakk om Spiderman 2 til konsollene da PC versjonen var et horribelt spill. 6713724[/snapback] Hehe, ja. Kan vel være verdt å nevne Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Dette så jo utrolig dårlig ut! Tviler på at det blir noe morsomt for folk over 10 år.. 6712114[/snapback] for ingen over 10år har interesse av å spille et spill med kreftene til selveste superman.... Jeg vet 3 som gjerne vil Meg TCi og denne mannen: Jerry Seinfeld 6713417[/snapback] Meg også Bromle.. Jeg er mer enn 3 x 10 Lenke til kommentar
............... Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Det finnes mange "film spill", og det er utrolig sjeldent at det blir noe bra! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Det finnes mange "film spill", og det er utrolig sjeldent at det blir noe bra! 6713808[/snapback] Du har tydelig tatt på deg fordomshatten idag. Selv om mange lisensierte spill er dårlige. Så finnnes det untak som bekrefter regelen. Noe som spiderman 2 viste seg å være. Noe som det virker som utviklerne av superman returns har tatt lærdom av. Gudfaren skal heller ikke være et horibelt spill basert på en lisens. Saken er den at mange lager mange mange middelmådige spill basert på lisenser. Dette er ene og alene for å tjene penger på navnet. Å man kan se det på utvikler stadiet. SR viser ikke disse vante feilene og ser faktisk ganske låvende ut som et stand alone spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå