Håvard Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hei. Nå som skolen starter er jeg på jakt etter en laptop. Her er kriteriene: Linux kompatibel hardware Maxpris på 6000kr uten frakt Jo større harddisk jo bedre Helst ikke under 512 ram wlan-kort Det jeg kommer på i farten. Jeg kommer hovedsakelig til å kjøre linux på den. Har dere noen tips? Trenger også tips til distro, da jeg er litt usikker på om jeg vil fortsette å bruke Fedora Core.... Lenke til kommentar
olear Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Min erfaring er at Intel-baserte komponenter er best støttet på bærbar. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Hm.. Sånne som Thinkpaddene til ibm da? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Dei nyare modellane av thinkpad bruke p fungere utmerket. Einaste er dei som har skjermkort frå ati. Støtten for ati mobile er endå verre enn for dei vanlege ati korta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå