Gå til innhold

E-post beskyttelse i Kaspersky

zn00ker

Anbefalte innlegg

En kamerat og jeg har fått sansen for Kaspersky Anti-Virus Personal Pro og han har fått kjøpt seg det (jeg venter på penger :smile:).

Han er ikke sikker på om Kaspersky scanner inngående eller utgående e-poster ved default eller om han må sette det på manuelt. Jeg har ikke anledning til å hjelpe han med det før over helga og han vil ha hjelp så fort som mulig.

Grunnen til at han er usikker er vel fordi han er vant med NAV og der kommer det opp en boks som viser at e-postene blir scanna, men det skjer visstnok ikke med Kaspersky.

Er det noen som veit hvordan han kan sjekke om e-postene blir sjekka eller ikke??

[Edit: Leif var innom :razz:]

Forumet beste side finner du her.

[ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-10-24 01:09 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg bruker Kaspersky Lab's AVP V4.

Det er det beste virusprogrammet jeg har prøvd (!). Det er en 'bakdel' med denne versjon 4, som er for XP, den kan være veldig krevende for maskinen om du ikke har prosessorkraft nok.

Til spørsmålet ditt, her er et utdrag fra en readme-fil som følger med AVP:

The Kaspersky Anti-Virus Mail Checker performs the virus check for all incoming and

outgoing messages while they are being sent or received. The program scans not only the

messages' bodies but attached files, archives and exe-packed files, as well as attached

e-mail messages and mailbases. The Kaspersky Anti-Virus Mail Checker also scans the messages

that have been already presented in your Inbox before the program was installed.

Håper det hjalp noe!

Lenke til kommentar

At Kaspersky kan søke gjennom innkommende og utgående e-poster er vi klar over, men er det default settings eller må man konfiguere det selv??

Hadde jeg bare hatt mulighet til å tatt meg en tur opp til han så hadde jeg nok funnet ut av det, men det blir heller litt vanskelig.

Takker for alle svar. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...