Notatblokk Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg klarte å få skikkelig lyskestrekk på fotballtreninga på fredag. Vet det er min egen skyld, hadde skytetrening med angrepsdelen av laget uten god nok oppvarming. Anywaaay. Er interessert i å få vekk denne strekke så fort sm mulig, da jeg har trening på mandag og kamp på tirsdag. Er det noe som helst jeg kan gjøre for at den skal gå fortere bort? Er det noe jeg IKKE skal gjøre? Pleier ikke å få strekk, så er litt ukjent terreng for meg dette her Lenke til kommentar
morra Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg fikk en real strekk i beinet under en spurt. Jeg gjorde ingenting med det og bare ventet, så var den over til mandagen (fikk den på fredagen). Lykke til Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Ok, da får jeg vel bare vente Og hvis den ikke er borte i morgen, møter jeg uansett opp på trening så jeg får med meg hva de driver med (uten å trene selv). Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kan jo prøve å ta en rolig joggetur, og tøye veldig forsiktig etterpå? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Som xerminx sier; varm deg opp rooolig og tøy forsiktig og lenge. Treneren din har sikkert også noen gode tips. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Da blir det antakelig laaang og rolig oppvarming i morgen, så får vi se hvordan det står til. Har ikke blitt noe bedre i løpet av dagen, fortsatt vondt. Sukk. Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg fikk også en strekk her om dagen litt under skulderen. Andre dagen var den litt verre, mens tredje dagen var den helt borte. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Lyskestrekk har jeg selv hatt. Men var faktisk så ille at jeg ikke klarte å så på beinet! Men vil anbefale veldig rolig tøying og bare slappe av Lenke til kommentar
............... Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Det er bare og tøye den bort, er jo forkjsellig grad på hvor gæli det gikk, men hvis det ikke er sånn sykt vondt, kan du bare varme opp, så er den borte.. Ellers varm opp, og tøy! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Tok en gåtur i hurtig tempo med hunden med veldig rolig jogg innimellom. Det gikk greit. Nå skal jeg tøye, og dusje! Så er det kamp i morgen, uansett om beinet henger på eller ei Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Dersom det er en strekk du har fått, vil den sannsynligvis vare en stund. Dersom den varer lenge, kan jeg anbefale akkupunktur. Uansett bør du ikke gjøre noe som forårsaker smerter i lysken. Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Vet ikke hvordan det er med lysken, men jeg fikk strekk i hamstrings i fjor høst. Satt i i over 3 mnd, forplantet seg til ryggen, og ødela hele skisesongen for min del. Nå hadde jeg riktignok en ekstrem strekk som hadde ødelagt store deler av muskelfibrene i muskelen, så for deg tar det helt sikkert ikke så lang tid. Men, ikke begynn å tren for tidlig igjen. Ta det heelt rolig de første dagene, det beste er å sykle rolig og så ise det ned igjen øyeblikkelig. Gjenta gjerne dette så ofte som mulig hver dag. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg ville ha kjøpt inn en varme/termobukse(må ikke forveksles med sykkelbukse og thights) som gjør at du blir raskere varm, og at du forblir varm når du har pause. Ellers så er det som de andre sier, lett oppvarming og tøyning det som hjelper. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Litt rask gange/lett jogging... du kan kjøre ekstremt lett tøying (dog, hvis du allerede har strekk, så vil jeg ikke anbefale det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå