Nvidia89 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hei! Jeg har endelig bestemt meg for å kjøpe meg en ny tv og har et budsjett på 10000kr. Har lett litt rundt og har funnet noen jeg synes passer bra Men før jeg bestemmer meg, vil jeg høre fra dere, hvilken av disse som gir mest for pengene. Samsung LE32R72B Samsung LE32R41B Samsung LE32S71 Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Jeg/Far har nettopp kjøpt en samsung fra Siba.no, tror den gir mye for pengene. Har hørt en del negative ting om LE32R72B, og jeg tror at LE32R41B ikke er så enkel å få tak i, ihvertfall ikke fra en nettbutikk. Samsung LE32M51B Denne får du ganske billig, og jeg tror den er bra! Endret 26. august 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 En ting har jeg lært om samsung sine lcd'r og det er at de "helt svarte" er mye bedre enn dem med en grå/sølv kant nederst. Hehe. MEN det viktigste er å teste før man kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå