Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Vista ødla Xp cd og kan lyn komme via en DSL kabel

Anbefalte innlegg

1: Min pc er helt totalt ødlagt, en venn av meg instalerte vista på den men driverne funket ikke, så vi skulle instalere xp pro igjen, men det gikk heller ikke, valget om å instalere xp var grått å kunne ikke trykkes på, ingen av mine hdd funker nå, hva skal jeg gjøre, da jeg instalerer xp fra start opp fra cd så blir bare en feil melding opp om at filer er ødlagte, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

2: Jeg dro til min venn fordi jeg ikke gadd å være hjemme da, mye kulere å finne på noemed venner, så da vi kom dit funket heller ikke hans pc, det har vært to :dontgetit: den vær, men allt som stod i datan var nettverks kabelen, allt annet var tatt ut, den gir ikke en gnist fra seg, hva skal vi gjøre da?? Vi har prøvd allt, renst med støv, byttet ledning bak, byttet strømkilde, men ikke noe skjer!

Kan noen hjelpe meg med dette, vi bør helst få svar fort siden vi må fikse noe som ligger inne på pc'ne, som vi har jobbet med i 2 mnd, film prosjekt osv!! dette kan ikke mistes!

Takk på forhånd, siden jeg ikke får sjekket svarene før i morgen tili,

:(

Endret av oleberget
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det sto mye der, men fant ikke noe tl det som kan stemme, siden jeg ikke får instalert XP på nytt fordi Vista ligger på pc'n, så instakerte vi vista på en annen partisjon å formatert den andre da kommer det opp no system osv, bør jge kjøpe nye hdd, eller ny PC??

Lenke til kommentar

skal holde med ny hd hvis du ikke har kortsluttet noe inni der ;)

kjøp noe billig og legg inn windass xp, start opp og formater den harddisken som vista ligger på, napp ut billig hdd og install xp på den hdd vista lå på =) hvis ikke så kan du koble vista disken på en pc med xp på å gjøre det dferfra =)

lykke til =)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...