stoolman Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Nå er rammeverket for NM i overklokking så godt som ferdig, og det vil gå ut mail de heldige (og dyktige) deltagerne innen svært kort tid. Dette blir en begivenhet, og det er en sann glede å få være med å arrangere et NM i noe som ligger mitt hjerte så nært. Jeg jobber nå med å få med meg Kjell Erik, bedre kjent som Overklokk(Norges beste overklokker gjennom tidene), samt Kinc,(Svensk mester i overklokking med uttallige verdensrekorder), til å sitte i juryen. HW-Nettverkets eminente overklokkingsekspert Erik J Nilsen, kjent som Prioritan, vil med stor sannsynlighet også bli å finne på jurybenken.. Vi håper å få til et godt og publikumsvennlig arrangement, med gode og imponerende prestasjoner. Vi gleder oss som unger, og håper samtidig ikke at vi er alene om dette! Dette er overklokkernes mulighet til å stikke hodet frem.. La oss feire oss selv!! Endret 20. august 2006 av stoolman Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Spennende! Gleder meg som fy, dette bare må bli fett Lenke til kommentar
tbend Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Dette blir noe helt utenom det vanlige Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Må vi stille med hw selv? Høres uansett morsomt ut da Endret 21. august 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 MangHead: Ble du og invitert? Neida, HW står parat Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 MangHead: Ble du og invitert? Neida, HW står parat 6717136[/snapback] Jada, kom litt overraskende på meg egentlig Lenke til kommentar
smy Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 blir litt overraskede jeg også nå jeg lest den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg