XaroN_ Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Heisann, jeg lruer på om det er mulig å få en cs server jeg hoster til å bli forwardet til: cs.mittdomene.no webhosten min er web10. Er det noe jeg kan legge i ftp mappa til subdomenet eller noe sånt for at den automatisk connecter til serveren når jeg skriver cs.mittdomene.no? Lenke til kommentar
BKB Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 må vel legge til en dns som peker til IPen til cs serveren din, hvis har dns på domene ditt, altså feks: cs.mittdomene.no peker til <cs server IP> eventuelt :port etter domenenavnet. Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Nå har jeg forwardet cs A 10 P Men det går fortsatt ikke ann å koble til på cs.mittdomene.no:port forresten, er det mulig å forwarde porten også, så jeg slipper cs.mittdomene.no:port og bare får cs.mittdomene.no ? Endret 20. august 2006 av XaroN_ Lenke til kommentar
BKB Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Nå har jeg forwardet cs A 10 PMen det går fortsatt ikke ann å koble til på cs.mittdomene.no:port forresten, er det mulig å forwarde porten også, så jeg slipper cs.mittdomene.no:port og bare får cs.mittdomene.no ? 6709131[/snapback] nei, porten må nok komme utenom. Kan være at dns'en bruker litt tid på å oppdatere seg, tok opptil en time å oppdatere ip til dns på en jeg var registrert. For å sjekke om den peker til riktig ip/fungerer i hele tatt kan du bare gjøre følgende: Start - kjør - cmd ping cs.mittdomene.no Edit: Hvis cs serveren kjører på standardporten så trenger du ikke skrive :port etter adressa Endret 20. august 2006 av BKB Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 (endret) jepp, den peker til min ip adresse. og jeg slapp å skrive :port etter ip'en inni spillet av en eller annen rar grunn.. hehe takk skal du ha Endret 20. august 2006 av XaroN_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå