WaterMarked Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Tok dette for en stund siden,fin kveld for å si det mildt. SKulle og hatt kamera nå eg er ute på sjøen om kveldene,har sett utruligt fine natufenomener dr...! Men gi meg noe kritikk... Eg synes ivertfall det er et nesten perfekt bilde... Kan og si at eg tok det med ingangsdøra til huset,gadd ikke å slite med å gå... :!: Endret 19. august 2006 av terhi Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 veldig fint. fine farger. akuratt som og se på et maleri Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Tok dette for en stund siden,fin kveld for å si det mildt. SKulle og hatt kamera nå eg er ute på sjøen om kveldene,har sett utruligt fine natufenomener dr...! Men gi meg noe kritikk... Eg synes ivertfall det er et nesten perfekt bilde... Kan og si at eg tok det med ingangsdøra til huset,gadd ikke å slite med å gå... :!: 6708804[/snapback] pent bildet, men du burde redigere det litt i photoshop og ta bort lednignene som henger der og irriterer de fine fargene:) det ser bra ut med trærne, litt mer natur aktig jeg gir deg 5 for den der. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 19. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Legger til dette i samme slengen. Har ikke peiling på photoshop eller redigering i det heile tatt... Endret 19. august 2006 av terhi Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Veldig pent bilde ja. Muligens kunne du fått med litt mer ujevne skyer som på det andre bildet. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 19. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Har fleire bilder,viss dere vill så kan eg slenge dem inn,så kan dere gi meg noen komentarer om hva dere synes. Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Har fleire bilder,viss dere vill så kan eg slenge dem inn,så kan dere gi meg noen komentarer om hva dere synes. 6708912[/snapback] Synes bildene bærer preg av at du har løftet kamera og bare trykket. Synes man bør gi en innsats da man skal ta bilder, å si at jeg ikke gatt å gå sier litt om holdningen til foto. Møkk inn blir møkk ut! Tenk komposisjon og beveg deg dit hvor motivet blir best. S Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 20. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Har fleire bilder,viss dere vill så kan eg slenge dem inn,så kan dere gi meg noen komentarer om hva dere synes. 6708912[/snapback] Synes bildene bærer preg av at du har løftet kamera og bare trykket. Synes man bør gi en innsats da man skal ta bilder, å si at jeg ikke gatt å gå sier litt om holdningen til foto. Møkk inn blir møkk ut! Tenk komposisjon og beveg deg dit hvor motivet blir best. S 6709016[/snapback] Har ikke stativ,og kamera brukte 2sekunder på å knipse bilde. Måtte stå dritstille for å få det slik.. Men nestegang eg ser himmelen slik så skal eg tenke kreativt,og kanskje fikse stativ. Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Har fleire bilder,viss dere vill så kan eg slenge dem inn,så kan dere gi meg noen komentarer om hva dere synes. 6708912[/snapback] Synes bildene bærer preg av at du har løftet kamera og bare trykket. Synes man bør gi en innsats da man skal ta bilder, å si at jeg ikke gatt å gå sier litt om holdningen til foto. Møkk inn blir møkk ut! Tenk komposisjon og beveg deg dit hvor motivet blir best. S 6709016[/snapback] Har ikke stativ,og kamera brukte 2sekunder på å knipse bilde. Måtte stå dritstille for å få det slik.. Men nestegang eg ser himmelen slik så skal eg tenke kreativt,og kanskje fikse stativ. Det er bra... stativ et et must da det er mørkt slik at du kan bruke lang nok lukkertid. :-) 6709032[/snapback] Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Solnedganger med slike farger er alltid knallflotte - men det er dessverre vanskelig å gjengi dem på bilder uten at det blir litt klisjè og veldig "enkle" bilder. Dette er bare min mening. Mener forresten det samme om blomsterbilderm, man kan ikke bare knipse et bilde av en blomst, og så er det et godt bilde. Hadde de samme fargene og en flott solnedgang for to dager siden jeg også. Så jeg lot bikkja snuse i grøfta mens jeg knipset og prøvde litt forskjellige innstillinger. Ble til og med ganske fornøyd med det ene bildet, men da jeg hadde vurdert det litt mer, så jeg ikke noe annet med det enn et ordinært bilde av en normalt pen solnedgang. Dette var ikke ment som å slakte dine bilder, heller mer hva jeg tenker rundt den typen bilder Av dine likte jeg nummer 2 best, der hadde du ikke høyspentledningene som forstyrret i like stor grad. Har du brukt manuelle eller autoinnstillinger, forresten? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 20. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Har ikke peiling,ikke mitt kamera og det er nytt,så eg kan ikke noe med instillinger osv. dette bruker eg som skrivebord,eg synes kanskje dette er det beste... Ja eg vet solnedganger er litt klisje,men det er sjeldent eg har sett så store deler av skyene er så knallrøde,så eg tenkte at det var verdt et knips eller 5. Høyspentledningene ødelegger litt ja. Føler det er litt meir helhet i dette bilde,forsteden for å bare fokusere på en plass... Endret 20. august 2006 av terhi Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 At solnedganger er kraftige og fargerike, er det ingen tvil om! ...er bare ikke lett å gjøre noe særlig ut av bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå