pessimisten Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hei! sliter med å få kontakt, men digital kameraet mitt (finepix A330), vet ikke hva som er galt, når jeg kobler den til så sier pc'en pling plong, men ingenting skjer, den dukker ikke opp i min datamaskin eller noe, finner den under datamskinbehandling som diskstasjo, men det funekr ikke å instalere drivere eller noe som helst :S Lenke til kommentar
enl Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Under diskbehandling, kan du se om kameraet har fått angitt en stasjonsbokstav? Hvis den ikke har det, kan du angi en passende bokstav, og så bør den dukke opp under min datamaskin. Btw., kameraer som ikke bruker wia, blir som regel oppdaget av windows som flyttbare diskstasjoner, og trenger ikke noen spesielle drivere for dette, med mindre du kjører win 98 seff Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Under diskbehandling, kan du se om kameraet har fått angitt en stasjonsbokstav? Hvis den ikke har det, kan du angi en passende bokstav, og så bør den dukke opp under min datamaskin. Btw., kameraer som ikke bruker wia, blir som regel oppdaget av windows som flyttbare diskstasjoner, og trenger ikke noen spesielle drivere for dette, med mindre du kjører win 98 seff 6709617[/snapback] kjører XP og den dukker ikke opp i diskbehandling :S Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har av og til samme problemet med mitt finepix kamera.. Bytt usb port og reboot hjelper somregel.. Du kan og hente nyeste driver her http://www.fujifilm.no/ Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Har av og til samme problemet med mitt finepix kamera..Bytt usb port og reboot hjelper somregel.. Du kan og hente nyeste driver her http://www.fujifilm.no/ 6710105[/snapback] funker ikke, fant den under diskbehandling nå, men den er fortsatt ikke i min datamaskin :s har kalt den M:\ Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 ***BUMP*** ingen? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 (endret) ****bump**** får ikke kobla til mobilden heller :S (w600) finner den ikke i min datamaskin, sånn som det pleier å være :S det er veldig irriterende å ikke kunne koble til eksterne enheter, ville vært deilig å få fiksa det Endret 29. august 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå