Gå til innhold

får ikke kontakt med digitalkamera

Anbefalte innlegg

Hei!

sliter med å få kontakt, men digital kameraet mitt (finepix A330), vet ikke hva som er galt, når jeg kobler den til så sier pc'en pling plong, men ingenting skjer, den dukker ikke opp i min datamaskin eller noe, finner den under datamskinbehandling som diskstasjo, men det funekr ikke å instalere drivere eller noe som helst :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Under diskbehandling, kan du se om kameraet har fått angitt en stasjonsbokstav? Hvis den ikke har det, kan du angi en passende bokstav, og så bør den dukke opp under min datamaskin. Btw., kameraer som ikke bruker wia, blir som regel oppdaget av windows som flyttbare diskstasjoner, og trenger ikke noen spesielle drivere for dette, med mindre du kjører win 98 seff :D

Lenke til kommentar
Under diskbehandling, kan du se om kameraet har fått angitt en stasjonsbokstav? Hvis den ikke har det, kan du angi en passende bokstav, og så bør den dukke opp under min datamaskin. Btw., kameraer som ikke bruker wia, blir som regel oppdaget av windows som flyttbare diskstasjoner, og trenger ikke noen spesielle drivere for dette, med mindre du kjører win 98 seff :D

6709617[/snapback]

kjører XP og den dukker ikke opp i diskbehandling :S

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...