Hinto Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Ser på mange morsomme,alvorlige og greie svar her.. En ting som plager meg er at stebroren min fikk spørsmål om han ville være med eller ikke, han sa nei. Og vipps, neste.. Sååe =/ Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Røyk deg en rev før du drar oppover for div. tester, da blir du sparka på rævva ut. Litt sent for deg nå da kanskje 6712295[/snapback] Ja gjør det. Hvem arbeidsgiver vil vel ikke like det?! 6714370[/snapback] herregud da mann, en arbeidsgiver skal lete lenge etter en ung mann som ikke har prøvd seg på et trekk eller fem nå til dags. "Times They Are a Changing" min venn Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Spørs på yrket, det. Selv om sjefen på Dekkbutikken AS på Kløfta ikke bryr seg om at du har røyket tjall, så er det mange stillinger de ikke KAN gi deg, siden du må ha plettfri vandel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Røyk deg en rev før du drar oppover for div. tester, da blir du sparka på rævva ut. Litt sent for deg nå da kanskje 6712295[/snapback] Ja gjør det. Hvem arbeidsgiver vil vel ikke like det?! 6714370[/snapback] [offtopic] Det heter "Hvilken arbeidsgiver", ikke "Hvem arbeidsgiver". [/offtopic] Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 sett deg virkelig inn i de pasisfist greiene! begynn å snakk så det holder, til rett person! si at du ikke kan fordra krig osv. eneste jeg kan tenke meg kan gå uten noe "straff" i ettertid... eller kanskje kle deg ut som Emo å si at du blir bare trist av å omgås andre folk?? det er desverre ingen lov mot å være emo:P så trur nok ikke det vil gå utover jobber i framtiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå