Haansi Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Heisann! Etter ein stund slutta maskinen min å skrive "@". Den vil det rett og slett ikkje.. Dette sjedde altså ca 1 uke etter eg tok maskinen i bruk, Så rekner med at det er eit program elns som blokkerer dette. Noen som vet hva dette kan vere? Evt hvor eg fikser på det? Mvh Hansi! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hei, hvordan slutter den å skrive alfakrøll? Hvilken tastekombinasjon bruker du for å prøve å skrive den? Hvilket lands tastaturoppsett bruker du? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hei! Forsøk å skrive @ i sikkermodus. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Hei, hvordan slutter den å skrive alfakrøll? Hvilken tastekombinasjon bruker du for å prøve å skrive den? Hvilket lands tastaturoppsett bruker du? 6708460[/snapback] Den slutta bare med det plutselig. Bruker AltGr+2, og Ctrl+Alt+2. Bruker det rette oppsettet så vidt eg vet. alle andre taster funker som de skal. Lenke til kommentar
oleberget Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Okei, hade samme problemet allt du trenger er å trykke på ALT åsså SHIFT da bytter du tegne visningen hvis det ikke funker da trykk ALT + SHIFT igjen funker etter to trykk eller tre trykk Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Okei, hade samme problemet allt du trenger er å trykke på ALT åsså SHIFT da bytter du tegne visningen hvis det ikke funker da trykk ALT + SHIFT igjen funker etter to trykk eller tre trykk 6709128[/snapback] Det funket ikkje Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Er det på en laptop/PC med nVIDIA skjermkort? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Husk at det er bare alfakrøllen. det er ingen andre tegn. alle de andre funker. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg VET det, men svar nå på spørsmålet mitt, det er ytterst relevant. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Er det på en laptop/PC med nVIDIA skjermkort? 6709239[/snapback] JA! TAKK GUD FOR DEG. vet du hva det kan vere? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Er det på en laptop/PC med nVIDIA skjermkort? 6709239[/snapback] JA! TAKK GUD FOR DEG. vet du hva det kan vere? 6709263[/snapback] Ja, jeg vet godt hva det kan være og hva jeg antar det er. Er det en Dell? Anyways: Gjør følgende: - Høyreklikk ett eller annet "ledig" sted på desktop'n din - Velg nVIDIA Display --> Denskjermenduhar Da får du opp ett nytt bilde som ser slik ut: Trykk på pluss-knappen til venstre for "Desktop Management", Velg "Hot Keys" og "Remove all". Apply + OK. Sjekk om det funker nå. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Er det på en laptop/PC med nVIDIA skjermkort? 6709239[/snapback] JA! TAKK GUD FOR DEG. vet du hva det kan vere? 6709263[/snapback] Ja, jeg vet godt hva det kan være og hva jeg antar det er. Er det en Dell? Anyways: Gjør følgende: - Høyreklikk ett eller annet "ledig" sted på desktop'n din - Velg nVIDIA Display --> Denskjermenduhar Da får du opp ett nytt bilde som ser slik ut: Trykk på pluss-knappen til venstre for "Desktop Management", Velg "Hot Keys" og "Remove all". Apply + OK. Sjekk om det funker nå. 6709277[/snapback] Det virka Tusen takk Det hjalp med virkelig! Ser jo også at eg nesten har samme laptop som deg^^ ( info ligger i signatur no ) Igjen; Tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Flott, bare hyggelig du. Gjør meg bare en liten tjeneste før du logger deg av i kveld -- Endre signaturen din slik at den går over maks 4 linjer (jfr. retningslinjene) Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Flott, bare hyggelig du. Gjør meg bare en liten tjeneste før du logger deg av i kveld -- Endre signaturen din slik at den går over maks 4 linjer (jfr. retningslinjene) 6709299[/snapback] Det skal ordnes på asp Lenke til kommentar
Bjornsdatter Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 WOHO! Du løste mitt problem også! TAKK!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå