Gå til innhold

Hva syns dere om Malcolm in the middle?

Gjest Slettet+432

Anbefalte innlegg

Malcom in the middle er en genial serie, alle vitsene er så realstiske..

Tror jeg vet litt hva du mener fordi jeg har hørt flere si det samme, men når man tenker på det... Så er egentlig ikke Malcolm in the Middle realistisk. Den bare føles realistisk på en merkelig måte. Som er en fantastisk egenskap for en komedie serie, og kanskje en av grunnene til at liker den så godt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Malcom in the middle er en genial serie, alle vitsene er så realstiske..

Tror jeg vet litt hva du mener fordi jeg har hørt flere si det samme, men når man tenker på det... Så er egentlig ikke Malcolm in the Middle realistisk. Den bare føles realistisk på en merkelig måte. Som er en fantastisk egenskap for en komedie serie, og kanskje en av grunnene til at liker den så godt.

6712269[/snapback]

Akuratt det jeg mente.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke serien noe godt, men jeg skal i allefall gi den credit for å ikke være slik som alle andre amerikanske ettermiddags-sitcom's. Er det noe jeg virkelig hater, er det Friends, Step by Step, Full House, osv. *grøss*

6712290[/snapback]

Sitcom på f.eks. TVNorge er til å spy av, Friends er jo bra, beste Sitcom-serien eg har sett, å samanlikne den med sukkersøtedrittseriar som Full House blir feil.

That 70's Show, Malcolm og Friends på ettermiddagen er knall, synd dei starta med Punk'd igjen, det er så kjedelig.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke serien noe godt, men jeg skal i allefall gi den credit for å ikke være slik som alle andre amerikanske ettermiddags-sitcom's. Er det noe jeg virkelig hater, er det Friends, Step by Step, Full House, osv. *grøss*

6712290[/snapback]

Sitcom på f.eks. TVNorge er til å spy av, Friends er jo bra, beste Sitcom-serien eg har sett, å samanlikne den med sukkersøtedrittseriar som Full House blir feil.

6715097[/snapback]

Ikke i følge meg. Ja, Full House er tragisk dårlig, men Friends følger hakk i hæl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...