CurSe Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Liker denne serien ganske godt, men begynner å bli en stund siden sist jeg så en episode pga at jeg kun jobber ettermiddager. En kompis sa at denne serien er for smårollinger, fra 14 år og ned, det skurrer veldig i mine ører. Vet om flere på min alder som liker denne serien og jeg er 21 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Syns det er helt greit, noe av det bedre TV2 har sendt på ettermiddagen i nyere tid, men ingen favoritt. 6709060[/snapback] Vel, så er jo ikke konkurransen så stor. MacGyver og Home and Away er jo ikke akkurat... ja... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Syns det er helt greit, noe av det bedre TV2 har sendt på ettermiddagen i nyere tid, men ingen favoritt. 6709060[/snapback] Vel, så er jo ikke konkurransen så stor. MacGyver og Home and Away er jo ikke akkurat... ja... 6709135[/snapback] Ja apropos, Home and Away, er det bare repriser, eller blir det faktisk laget nye episoder hele tiden? Hver gang jeg skrur på TV2 på formiddagen, så ser jeg noen trasige folk i en trasig kafé i sydligere strøk. Og ikke minst den trasige introen som alltid kommer når man switcher innom TV2. "Hold me in your arms blablabla home and awwaaay"... Nei, gi meg en dose Alan Partridge om dagen - det gjør godt for magen. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Malcom in the middle er en genial serie, alle vitsene er så realstiske.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Malcom in the middle er en genial serie, alle vitsene er så realstiske.. 6709262[/snapback] Var det ment som ironi, eller mente du det faktisk? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Malcom in the middle er en genial serie, alle vitsene er så realstiske.. 6709262[/snapback] Var det ment som ironi, eller mente du det faktisk? 6709272[/snapback] Hehe, nei. Det var ikke ment som ironi. Alle ting som skjer i Malcom in the middle er slike ting som skjer hjemme, i større eller mindre grad. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Malcom in the middle er en genial serie, alle vitsene er så realstiske.. 6709262[/snapback] Var det ment som ironi, eller mente du det faktisk? 6709272[/snapback] Hehe, nei. Det var ikke ment som ironi. Alle ting som skjer i Malcom in the middle er slike ting som skjer hjemme, i større eller mindre grad. 6709280[/snapback] Da tror jeg at det er på tide at du flytter ut. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg synes ikke Malcom in the Middle er så bra, men jeg liker noen ganger humoren. Som f.eks da de fant en motorsykker, og Dewy tengte på å ha mange armer og spise kjeks. HAHHAHAHAA Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg synes ikke Malcom in the Middle er så bra, men jeg liker noen ganger humoren.Som f.eks da de fant en motorsykker, og Dewy tengte på å ha mange armer og spise kjeks. HAHHAHAHAA 6709759[/snapback] Wtf? Anyway, Malcom in the middle er jo et knall program. Alltid et program som et fint å se på etter skolen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 digger den serien :!: weee^^ Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 malcolm i midten er en av de beste morsome seriene på tv2. ler meg i hjel hver gang jeg ser den Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Malcolm In The Middle er ein genial serie, er vanlegvis ikkje så glad i komiseriar med barn involvert, men denne er eitt av unntaka, ler meg skakk kvar gang. Favoritten er Hal, han har alltid eit prosjekt på gang Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ikke så dårlig den serien, selv om kongen av queens / alle elsker raymond er hakket bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hehe, noen som har sett den episoden der de skal til zoo'en? Reese begynner å krangle med en geit, dritmorsomt! Jeg lå søren meg på gulvet og lo, så genialt!! Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Syns det er helt greit, noe av det bedre TV2 har sendt på ettermiddagen i nyere tid, men ingen favoritt. 6709060[/snapback] Vel, så er jo ikke konkurransen så stor. MacGyver og Home and Away er jo ikke akkurat... ja... 6709135[/snapback] Sant, men vi må jo ikke glemme seventh heaven.. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Gull serie. Hater Malcolm da og den sinnsyke mora hans. Alle andre er kule, men favoritten min må bli francis. Han er jo mester i faenskap hehe. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kanskje den dårligste serien jeg har sett.. Ikke kom og mas med at jeg må se flere episoder. Den blir sendt på tv2 ved middagstider. Jeg er student, sitter jeg og spiser på kjøkkenet? Nei, foran tven. 6708634[/snapback] Så se på NRK? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Malcom in the middle er en genial serie, alle vitsene er så realstiske.. 6709262[/snapback] Var det ment som ironi, eller mente du det faktisk? 6709272[/snapback] Hehe, nei. Det var ikke ment som ironi. Alle ting som skjer i Malcom in the middle er slike ting som skjer hjemme, i større eller mindre grad. 6709280[/snapback] Da tror jeg at det er på tide at du flytter ut. 6709373[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre. Om Malcom i Midten er noe som helst, så inngår i allefall ikke realisme i den! Vel, kanskje, for de som lever et veldig tragisk liv. Jeg har nå aldri opplevd at verken moren min eller noen andres mødre går helt ulogisk berserk, og at hun er den absolutte herren i huset - samt at faren prøver ut alle mulige ting som ellers bare transvestitter/homofile/galninger gjør til daglig. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kunne ikke sagt det bedre. Om Malcom i Midten er noe som helst, så inngår i allefall ikke realisme i den! Vel, kanskje, for de som lever et veldig tragisk liv. Jeg har nå aldri opplevd at verken moren min eller noen andres mødre går helt ulogisk berserk, og at hun er den absolutte herren i huset - samt at faren prøver ut alle mulige ting som ellers bare transvestitter/homofile/galninger gjør til daglig. 6711723[/snapback] I overført betydning da selvfølgelig. Som da ei jente lurer Malcom og Reese til og tro at han andre er homo. Da blir de pluttselig veldig mye snillere med hverandre, så når de finner ut at det bare var en spøk. Sier de at de likte det egentlig bedre før. Vimsete forklart, men uansett. Vitsene har et snev av sannhet. Lenke til kommentar
morra Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Gøy serie, synd den ikke går nå... Husker spesielt en episode hvor Reese øvekjørte og fikk en haug med politibiler etter seg Reese og Francis er sikkert favorittene, Malcolm og Dewey er helt OK, mens vennene til Malcolm irriterer meg (spesielt han som ikke kan si et ord uten å måtte ta en pustepause) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå