Gå til innhold

Hva syns dere om Malcolm in the middle?

Gjest Slettet+432

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+432

Noen andre her som sitter og ler seg skakk av Reese når han skriker, eller når hele familien går amok? Haha, Reese skriker så sykt genialt. Hele fyren er dritkul!

Hva syns folket om Malcolm in the middle? Digger det, morsomste serien jeg har sett :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant nok show, men jeg går veldig lei av utbruddene til moren. Det blir som med Arthur i Kongen av Queens eller Debra i Alle Elsker Raymond; det er bare samme gamle "ingen hører på meg, jeg er lei av alt, blablaforbannabla". Guttenes påfunn redder serien, men moren kunne virkelig blitt truffet av et tog.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Interessant nok show, men jeg går veldig lei av utbruddene til moren. Det blir som med Arthur i Kongen av Queens eller Debra i Alle Elsker Raymond; det er bare samme gamle "ingen hører på meg, jeg er lei av alt, blablaforbannabla". Guttenes påfunn redder serien, men moren kunne virkelig blitt truffet av et tog.

6708319[/snapback]

Enig i den :) Men det er vel kanskje litt meningen at seerne skal hate henne, hehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Genialt morsom serie... Så på det før hele tiden. Går den på TV2 for tiden? Isåfall, når? (Ser så lite på tv så følger ikke med så godt. :p)

6708409[/snapback]

Har visst sluttet nå, kan være pga det var sommerferie. Men har uansett alle sesongene på dataen hehe... Hvis det er opp til sesong 7 da..

Lenke til kommentar

Dewey er jo den desidert beste karakteren, etterfulgt av Francis, samt kanskje den prustepese-ungen i rullestolen.

Synes de tidligere epidsodene var de beste, før hele serien blei helt fokusert på hvor lite råd familien hadde. Dog, synes Dewey og Francis sine forsøk på å hjelpe familien var kongelig (Francis kliper Dewey i ryggen så gråtinga hans skal bli ekte nok når de skal lure noen osv).

God serie, men får meg ikke i like godt humør som Seinfeldt og gode gamle Fresh Prince (av komiserier som ikke er animerte).

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar

Malcom in the middle var jo grei i de tidligere sesonger. Men nå synes jeg det er tørt, men det har vel med at man blir eldre også. Faren får et nervøst sammenbrudd, mora klikker... Det er liksom det samme i vær episode. Og Reese er ingen Cosmo Kramer.

Lenke til kommentar
Malcom in the middle var jo grei i de tidligere sesonger. Men nå synes jeg det er tørt, men det har vel med at man blir eldre også. Faren får et nervøst sammenbrudd, mora klikker... Det er liksom det samme i vær episode. Og Reese er ingen Cosmo Kramer.

6708565[/snapback]

Da deler vi helt enkelt samme mening. Det samme skjer, det er aldri noe spesielt. Har du sett en, har du sett alle. Og jeg har faktisk prøvd å se en del, likte det godt i begynnelsen. Men etterhvert har det bare blitt kjedligere og kjedligere.

Lenke til kommentar

Nei, det har tydeligvis ikke skjønt det. Bestemoren et råest!

ahh. *mimre* Eldste bror i familien på seks ble tvunget til å feire jul hos bestemor. Hun hatet julen selvasagt, og tilbragte den helst sittende i mørket på den plastikk-dekte stolen.

Så der satt de, like tause begge to. For å fordive tiden, så spilte storebror julesang fra et julekort han hadde med. Pluttselig satt han skrikkende med bestemors strikkepinne i beinet. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...