Gjest Slettet+432 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Noen andre her som sitter og ler seg skakk av Reese når han skriker, eller når hele familien går amok? Haha, Reese skriker så sykt genialt. Hele fyren er dritkul! Hva syns folket om Malcolm in the middle? Digger det, morsomste serien jeg har sett Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 2'nd that. Malcom in the middle ftw. Digger det. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Han lille fyren er tøffest. :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Interessant nok show, men jeg går veldig lei av utbruddene til moren. Det blir som med Arthur i Kongen av Queens eller Debra i Alle Elsker Raymond; det er bare samme gamle "ingen hører på meg, jeg er lei av alt, blablaforbannabla". Guttenes påfunn redder serien, men moren kunne virkelig blitt truffet av et tog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Interessant nok show, men jeg går veldig lei av utbruddene til moren. Det blir som med Arthur i Kongen av Queens eller Debra i Alle Elsker Raymond; det er bare samme gamle "ingen hører på meg, jeg er lei av alt, blablaforbannabla". Guttenes påfunn redder serien, men moren kunne virkelig blitt truffet av et tog. 6708319[/snapback] Enig i den Men det er vel kanskje litt meningen at seerne skal hate henne, hehe. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 ELSKER Malcolm in the Middle. Reese er enkelt favoritten, han får meg til å ligge på bakken så mye jeg ler. Genial serie. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Genialt morsom serie... Så på det før hele tiden. Går den på TV2 for tiden? Isåfall, når? (Ser så lite på tv så følger ikke med så godt. ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Genialt morsom serie... Så på det før hele tiden. Går den på TV2 for tiden? Isåfall, når? (Ser så lite på tv så følger ikke med så godt. ) 6708409[/snapback] Har visst sluttet nå, kan være pga det var sommerferie. Men har uansett alle sesongene på dataen hehe... Hvis det er opp til sesong 7 da.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Dewey er jo den desidert beste karakteren, etterfulgt av Francis, samt kanskje den prustepese-ungen i rullestolen. Synes de tidligere epidsodene var de beste, før hele serien blei helt fokusert på hvor lite råd familien hadde. Dog, synes Dewey og Francis sine forsøk på å hjelpe familien var kongelig (Francis kliper Dewey i ryggen så gråtinga hans skal bli ekte nok når de skal lure noen osv). God serie, men får meg ikke i like godt humør som Seinfeldt og gode gamle Fresh Prince (av komiserier som ikke er animerte). Endret 19. august 2006 av Der Kommissar Lenke til kommentar
kalli Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Malcolm i midten er utrolig bra! Jeg synes alle personene i serien er morsomme, men Dewie må være den morsomste tror jeg! Endret 19. august 2006 av kalli Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7412534 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Malcolm in the Middle er fin fin underholdning Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Malcom in the middle var jo grei i de tidligere sesonger. Men nå synes jeg det er tørt, men det har vel med at man blir eldre også. Faren får et nervøst sammenbrudd, mora klikker... Det er liksom det samme i vær episode. Og Reese er ingen Cosmo Kramer. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Har prøvd å sette meg inn i det programmet alle liker, men har aldri smilt ett eneste sekund når jeg ser på det.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Kanskje den dårligste serien jeg har sett.. Ikke kom og mas med at jeg må se flere episoder. Den blir sendt på tv2 ved middagstider. Jeg er student, sitter jeg og spiser på kjøkkenet? Nei, foran tven. Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Malcom in the middle var jo grei i de tidligere sesonger. Men nå synes jeg det er tørt, men det har vel med at man blir eldre også. Faren får et nervøst sammenbrudd, mora klikker... Det er liksom det samme i vær episode. Og Reese er ingen Cosmo Kramer. 6708565[/snapback] Da deler vi helt enkelt samme mening. Det samme skjer, det er aldri noe spesielt. Har du sett en, har du sett alle. Og jeg har faktisk prøvd å se en del, likte det godt i begynnelsen. Men etterhvert har det bare blitt kjedligere og kjedligere. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 ar aldri likt Malcom in the middle. :/ Synes de er litt teit humor. Lenke til kommentar
whom Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Nei, det har tydeligvis ikke skjønt det. Bestemoren et råest! ahh. *mimre* Eldste bror i familien på seks ble tvunget til å feire jul hos bestemor. Hun hatet julen selvasagt, og tilbragte den helst sittende i mørket på den plastikk-dekte stolen. Så der satt de, like tause begge to. For å fordive tiden, så spilte storebror julesang fra et julekort han hadde med. Pluttselig satt han skrikkende med bestemors strikkepinne i beinet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Wow, er jeg den eneste som ikke liker denne serien? Eller rettere sagt, forakter serien? Det er liksom ingen ting som henger på greip. EDIT: Ah, Shizz_Kebab er jo enig. EDIT2: Og Hodedeler. EDIT3: ...Og noen flere. Endret 19. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har sett mange episoder, men har aldri likt den. Oppskrytt serie! Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Syns det er helt greit, noe av det bedre TV2 har sendt på ettermiddagen i nyere tid, men ingen favoritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå