jimjames Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Har vært innom lefdal, siba, elkjøp, japan foto, euronics, expert, telebutikken, telekiosken osv. Men ingen har 1gb memory stick micro på lager. Og ingen vil gi meg en dato den kommer inn. Elkjøp fikk 512mb brikker inn i sist uke. Men jeg vil ha 1gb. Noen som vet om noen butikker i nærheten av seg eller på nett som har 1gb på lager? Eller når de kommer. Har sett en stund i prisguiden, men datoene forandrer seg jo hele tiden. Ender vel snart opp med å kjøpe fra england, men da blir det moms og brikken blir ca 40% dyrere enn i norge Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Og folk skjønner ikke min frustrasjon over at SE bruker m2 allerede? Det er jo tydelig at de burde ventet en god stund til, når man ikke en gang får tak i kort på 1 gb. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Dama mi fikk kjøpt 2 stk 1gb i Bergen sentrum ein eller annen plass. Veit ikke hvor. Hmm, kanskje det ikke hjalp deg. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Dama mi fikk kjøpt 2 stk 1gb i Bergen sentrum ein eller annen plass.Veit ikke hvor. Hmm, kanskje det ikke hjalp deg. 6709645[/snapback] Det hjelper meg hvis du sier hvilken butikk i Bergen sentrum Lenke til kommentar
jic Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har vært innom lefdal, siba, elkjøp, japan foto, euronics, expert, telebutikken, telekiosken osv.Men ingen har 1gb memory stick micro på lager. Og ingen vil gi meg en dato den kommer inn. Elkjøp fikk 512mb brikker inn i sist uke. Men jeg vil ha 1gb. Noen som vet om noen butikker i nærheten av seg eller på nett som har 1gb på lager? Eller når de kommer. Har sett en stund i prisguiden, men datoene forandrer seg jo hele tiden. Ender vel snart opp med å kjøpe fra england, men da blir det moms og brikken blir ca 40% dyrere enn i norge 6708118[/snapback] Kjøpte 1 gb m2 fra datakjeden på stovner senter i går. Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har vært innom lefdal, siba, elkjøp, japan foto, euronics, expert, telebutikken, telekiosken osv.Men ingen har 1gb memory stick micro på lager. Og ingen vil gi meg en dato den kommer inn. Elkjøp fikk 512mb brikker inn i sist uke. Men jeg vil ha 1gb. Noen som vet om noen butikker i nærheten av seg eller på nett som har 1gb på lager? Eller når de kommer. Har sett en stund i prisguiden, men datoene forandrer seg jo hele tiden. Ender vel snart opp med å kjøpe fra england, men da blir det moms og brikken blir ca 40% dyrere enn i norge 6708118[/snapback] jeg var også ute å hørte med de lokale elektrobutikkene, men 1gb var utsolgt overalt. Bestilte derfor fra komplett de får inn en masse brikker om en ukes tid Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Elektrosjappa på Oslo Lufthavn har 1 GB på lager... hvertfall hadde de det på fredag. ca 10 stk. 499 kr. Men med et 512 kort så får du omtrent 400 bilder med 3.2 mpx.. hvorfor må du absolutt ha 1 gb? Lenke til kommentar
jic Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Elektrosjappa på Oslo Lufthavn har 1 GB på lager... hvertfall hadde de det på fredag. ca 10 stk. 499 kr. Men med et 512 kort så får du omtrent 400 bilder med 3.2 mpx.. hvorfor må du absolutt ha 1 gb? 6711092[/snapback] Mange som har mp3 filer kanskje video snuter osv... alle kjøper ikke minne kort for bilder. Lenke til kommentar
SMR Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 skulle ikke 2GiB komme snart og da? den lå en stund i prisguiden, så ble den fjernet.... vil helst ha det Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Elektrosjappa på Oslo Lufthavn har 1 GB på lager... hvertfall hadde de det på fredag. ca 10 stk. 499 kr. Men med et 512 kort så får du omtrent 400 bilder med 3.2 mpx.. hvorfor må du absolutt ha 1 gb? 6711092[/snapback] Mange som har mp3 filer kanskje video snuter osv... alle kjøper ikke minne kort for bilder. 6711126[/snapback] Ja, venter i spenning på 2gb. Vil snart ha noe info om den! Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Dama mi fikk kjøpt 2 stk 1gb i Bergen sentrum ein eller annen plass.Veit ikke hvor. Hmm, kanskje det ikke hjalp deg. 6709645[/snapback] Det hjelper meg hvis du sier hvilken butikk i Bergen sentrum 6709720[/snapback] Tror det var telebutikken eller noe ? Viss det er i bergen sentrum. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 det var telebutikken. Men den koster 999kr. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå