Tomatmann Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Jeg er ny til hardware Jeg har bestillt en SanDisk Sansa m250 i dag (MP3 spiller), fra hardware. Skulle jeg ikke ha fått en e-mail da? Er litt usikker om jeg har bestillt den. Please reply! Endret 19. august 2006 av Tomatmann Lenke til kommentar
haakie Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 HVORDAN har du klart og bestillt fra hardware.no? Lenke til kommentar
Tomatmann Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Hmm hvor kan jeg bestille det da? Er ny Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Topic var veldig lite beskrivende, og hva gjør det bildet i posten ang. hardware? Mener du prisguide? Birger Lenke til kommentar
Tomatmann Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Topic var veldig lite beskrivende, og hva gjør det bildet i posten ang. hardware? Mener du prisguide? Birger 6708226[/snapback] Hvor kan jeg kjøpe det produktet da? Lenke til kommentar
HAG Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hos Hardware kan du bruke prisguiden for MP3 spillere klikk på den som er i din prisklasse og med løsningene du vil ha. Når du har valgt en spiller du liker kommer det opp ei liste over de som leverer den med Deres pris, klikk så på din valgte webshop blir så linka dit, klikk så på kjøp hos den aktuelle butikken, etter at ordren er registrert skal du få en bekreftelse etter ei stund pr. mail. Lenke til kommentar
Tomatmann Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Takk Men den mp3 spilleren koster noe med 478 kr,- eller noe sånt. Lenke til kommentar
Tomatmann Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Jeg vill bestille fra databutikken.com Men det kommer bare en san feil melding The page cannot be found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Du er ny altså? Databutikken.com har fått nye sider og linken fra prisguiden stemmer ikke lengre. Det du burde har gjort når du får en slik feilmelding er å gå direkte inn på domenet (databutikken.com) og så brukt søkefunksjonen for å finne produktet. http://www.databutikken.com/no/default.asp...uct=SANM250-2GB Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Innlegget er også feilpostet. Jeg flytter det for deg, men skaff deg oversikt over de forskjellige emner på forumet, og prøv å post i riktig emne neste gang. Er du usikker på om du har postet rett, kan du rapportere tråden og be om at vi sjekker det for deg. Les retningslinjene, som du har forpliktet deg til å lese da du ble medlem. Du finner en link til disse i menyen på venstre side. Ellers, velkommen til forumet. Så fort du kommer deg over oppstartsproblemene, så går ting raskt mye greiere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå