LangZ1 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hei! noen som skjønner seg på dette problemet.. spillet klikker og det kommer opp den "avslutt program/svarer ikke " skjermen hvor jeg trykker på vis tekninsk informasjon, og der står det : C:\DOCUME~1\SLUTTB~1\LOKALE~1\Temp\e24_appcompat.txt( en fil jeg ikke finner på dataen i det hele tatt ) noen som veit hva jeg kan gjøre for å fikse det ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hei! Viser du skjulte filer? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg får samme problemet når jeg er lokalt inne på filserveren min og browser på RAID5-diskene mine. Explorer kræsjer, får feilrapportbeskjed, og den samme filen trådstarter henviser til dukker opp i loggen. Når jeg derimot browser de samme diskene fra hovedmaskinen over nettverket har jeg ikke fått feilmeldinger. Om noen vet hva dette kan skyldes tror jeg vi er to takknemlige sjeler. Lenke til kommentar
LangZ1 Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Hei! Viser du skjulte filer? Hilsen, efikkan. 6708728[/snapback] ja, er inne i temp mappa, men den filen er ikke der =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå