Furyfax Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Litt skummelt å legge ut bilde her, men etter en tur til Paris var eg fornøyd med dette bilde. Er über ny når det gjelder å ta bilder. Gjorde om dette bildet til svart/hvitt og noen andre småjusteringer. Synes det ble litt eventyr aktig. Motivet er sikkert noe kjedelig, så ikke vær for hard mot meg. For mye "bakke" på bildet kanskje? Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Fint bilde synes jeg. Fin komposisjon, og flaks at det ikke er folk foran bygningen. Ikke noe spesielt spektakulært ved bildet, men et fint bilde. Gir et litt nostalgisk preg med svart/hvitt Tommy Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Syns du skal bruke levels litt, slik at du får mer dybde i bildet. Det var litt lyst og kjedelig å se på. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg synes du burde kutte litt på venstresiden i bildet slik at der bygningen begynner å gå utover ikke lenger synes. Det vil få bygningen til å virke enda større. Ellers var det et relativt bra bildet, men svart-hvit tonene er litt kjedlige. Som sagt kan en liten levels-justering løse det. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Skal vi se, har prøvd å jobbe litt med bildet. Er helt ny når det kommer til Photoshop, så har blitt mye lesing på torturials. Men har iallfall forsøkt og gjort "forbedringer" på bildet. Får ikke lagt til bildet som vedlegg.. Får heller ingen feilmelding.. Endret 21. august 2006 av Furyfax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå