Tdale Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Dette bildet var andrevalget mitt i sist ukes konkurranse. Egentlig gikk jeg ut for å finne gamle skogsvrak, og bruke det som tema for "Tid". Jeg har alltid vært fasinert av gamle kjøretøy som har blitt forlatt midt ute i skogen, hvor man ser at trær og annen vegetasjon har vokst gjennom mange år, kanskje gjennom kjøretøyet. Det vitner om at det har stått lenge, og jeg lurer alltid på hva som har skjedd den gangen det ble forlatt. Jeg fant en del forskjellige kjøretøyer, og her er ett av dem. Målet er å få frem nostalgien.. og jeg vurderte å velge sort/hvitt, men gikk i stedet for farger..... Kritikk mottas med takk. Tommy Endret 19. august 2006 av Tdale Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) synst dette bildet vart noe rotete og lite kunstnerisk. men ikke ta det så alt for alvorlig jeg bare sier det mitt øye ser, i andre sine øyer kan dette bilde se bra ut vettu Mvh EvilDuck91 Edit: synst og at fargene kunne vert litt kraftigere Endret 20. august 2006 av evilduck91 Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Enig med evilduck91, det var ganske uoversiktlig. Jeg tror også det hadde sett bedre ut i svart/hvitt. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Jeg har gjort fargene en god del sterkere allerede, men vurderte som sagt svart hvitt. Mulig det er litt rotete...men litt av poenget var å "dokumentere" det som har skjedd, altså at noen en gang for 10, kanskje 15 år siden kom kjørende med denne lastebilen, parkerte den, gikk fra den, og siden har den stått der. Vegetasjonen har nærmest innegjært den. Sånt blir det rot og uryddighet av Tommy Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg likte nå bildet godt slik det er med disse sterke fargene. Det eneste jeg kanskje synes er litt dumt er at lasteplanet / tippet på lastebilen er kuttet øverst. Ellers synes jeg dette er bilde som absolutt representerer tid på en god måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå