Zungam Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hei.. Finnes det en kabel som har coaxial kontakt i den ene enden og optisk i den andre? Har bare coaxial i recieveren min og trenger optisk ifra xbox360... Og isåfall hvor kan den kjøpes? (Sorry hvis dette innlegget hører hjemme i en annen kategori men dette var den kategorien som passte best av dem jeg så på.......) Lenke til kommentar
killabie Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hei.. Finnes det en kabel som har coaxial kontakt i den ene enden og optisk i den andre? Har bare coaxial i recieveren min og trenger optisk ifra xbox360... Og isåfall hvor kan den kjøpes? (Sorry hvis dette innlegget hører hjemme i en annen kategori men dette var den kategorien som passte best av dem jeg så på.......) 6707290[/snapback] tviler på det, da dette vil kreve litt elektronik til å omforme.. men hvafår man vel ikke for penger så det finnes vel, hvis man vil betale for det! Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Det er helt utrolig hva han der google kan svare på. søkestreng: coax to toslink. resultat: link google edit: europrisversjonen: link dette tok meg 1 min inklusive posting Endret 19. august 2006 av Spr0cket Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Takker for raskt svar....... Dette blir glimrende.... Har hørt at surround på xbox360 er råbra! Fra nå av skal alt søkes på google før jeg poster noe igjen... Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Skal jeg kjøpe denne: http://www.btowstore.com/epages/Store.sf/?...roducts/POF-830 eller denne: http://www.btowstore.com/epages/Store.sf/?...roducts/POF-820 Skal ha en optisk kabel ifra xbox til denne konverteren-og en coaxial kabel fra konverteren til dvd spilleren... Men er det forskjell på disse 2 produktene...hva passer til meg? Lenke til kommentar
HAG Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Skal vel ha 830 modellen når du sender optisk signal som skal konverteres til kabel, 820 er motsatt; kabel inn og optisk ut. Skal du begge veier trenger du en av hver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå