Gå til innhold

Batteritest oppladbare

Anbefalte innlegg

Bruken av trådløse enheter øker. De er praktiske, presisjon/ hastighet bedres, og de brukes gjerne med oppladbare batterier.

Jeg lurer bl.a. på hvor tess/ troverdig de ymse fabrikatene er v.s spesifikasjonene som oppgis.

På de ikke-oppladbare er det betydelig forskjell, mens prisen er tilnærmet den samme ( f.eks. Panasonic holder lengre enn Novaline ).

Siden jeg utelukkende bruker trådløst ( 2 x tastatur/ mus ), merker jeg betydelig forskjell også på enhetenes evne ( mus/ tastatur ) til å forbruke kapasiteten på batteriene:

... når Logitech Optical-musa melder 'tomt batteri', setter jeg de over i det gamle trådløse iTouch-tastaturet ( for å unngå 'klattlading' ), og der funker de fortsatt ca. 1 mnd. Dette er betydelig.

De viser også forskjellig evne til å ta oppladning m.h.t. hurtig v.s lengre oppladningstid.

Har 3 fabrikat oppladbare batterier: Minamoto ( AAA 550 mAh ), GP ( AA 1300 mAh ) og Vanson ( AA 1800 mAh ) - hvor mye er dette å stole på, evt. hva betyr det for vurdering av kvalitet/ hva en bør kjøpe ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...