Gjest Slettet+142 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 noen som gidder å lage sånn at hvis noen går inn på siden min http://mysomain.com/su, at dette "redirecter" til /www/?page=su vet at dette e sumt av meg, men har faktisk lest en god del om dette uten å helt forstå det Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Javascript (klient-side): <script type="text/javascript"> <-- window.location="/www/?page=su"; --> </script> PHP (server-side): <?php header('location:/www/?page=su'); ?> ASP (server-side): <% Response.Redirect("/www/?page=su") %> Endret 19. august 2006 av Winged Monkey Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) vil være veldig nyttig denne koden, men vil helst ha det det ved hjelp av mod_rewrite altså i en .htaccess fil. fikk det litt til isted, men då eg skulle inkludere filer ble de ikkje inkludert Endret 19. august 2006 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Ah, sry.. Tenkte ikke over overskriften i posten din.. Skal vel være rimelig enkelt likevel. Prøv det her: RewriteEngine on RewriteRule ^su$ www/?page=su Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Ah, sry.. Tenkte ikke over overskriften i posten din.. Skal vel være rimelig enkelt likevel. Prøv det her: RewriteEngine on RewriteRule ^su$ www/?page=su 6707803[/snapback] thx går det an å få det mulig at det i _TILLEGG_ skal kunne skrives mydomain.com/www/su men at mydomain.com/su skal virke like godt? ...uten å måtte ha flere linjer med rewriterules? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Det må vel bli sånn: RewriteEngine on RewriteRule ^(www/)?su$ www/?page=su Endret 20. august 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå