Samegerilja Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Snart river jeg kablene i stykker! mulig aa lage de ja.... reklame pop-upsene? Samtidig hopper inetten ut og da sitter jeg igjen med aa koble meg manuelt opp. Noen som vet hvordan jeg skal faa pcn i orden igjen? Takker for alle svar!! !! 1 Alt utenom og formatere maskinen, det har jeg gjort igaar.. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Vi må vite mer for å kunne hjelpe. Jeg fortår ikke i det hele tatt hva du mener med pop-ups som du beskriver, og hvordan de påvirker at du faller ut av internet, men resten av problemer høres ut som et typisk ustabilitetsproblem. Har du trådløst nett, eller kablet? Hvilken type internet har du (ADSL, analogt modem, ISDN) ? Hvem er din ISP (selskapet som leverer internet-tilkoblingen din) ? -Stigma Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Naa nar jeg koblet inetten til routeren sluttet den aa hoppe ut. Men jeg faar en horde av pop-ups paa skjermen, som foreksempel ads1.revenue.ne som dukker opp flere ganger i flere vinduer. Jeg tror jeg har virus eller noe i den duren, men vet ikke hvordan jeg skal faa fjernet de. Lar jeg den staa alene i 10 min, har det dukket opp 10 pop-ups. Bruker mozilla firefox, og har aldri opplevd dette for. Tips til pop-up blokkere eller gratis antivirus tas imot hjertelig. Har traadlost inett, men naa er den saken i orden. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Tror en scan med Spybot S&D er tingen: http://www.safer-networking.org/no/index.html Hvis du også vil ha gratis AV: http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html Lykke til Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Faktisk fikk jeg av en kompis nettopp en McAfee virusscanner. Den var megabra, alle pop-upsene stoppet og jeg fant ganske mange virus som naa er fjernet fra datamaskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå