Merovingian Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hei alle sammen... jeg har skikkelige problemer med å få lagt inn Win XP Home på en stasjonær.. Etter att Win XP har formatert disken så kommer jeg meg til Innstalasjonsprogrammet kopierer filer... men på rundt 80% stopper det opp og sier att det kan ikke kopiere flere filer.. Det ber meg trykke enter eller ESC for å hoppe over filan.. Hvis jeg hopper over filene, kommer en blåskjerm med feilmeldingen BAD_POOL_CALLER.. Disken er en Western 250 GB og en SONY DVD- brenner....har prøvd me to forskjellige CDer men PCen nekter å kopiere filer etter 80%... noen som har svar til meg?? mvh, Mero.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 har du prøvd en annen disk ? Lenke til kommentar
Merovingian Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 jeg har dessverre ikke no anna disk å prøve....og i tillegg så får jeg heller ikke brukt chkdsk /f kommandoen.. kjører jeg derimot chkdsk /p så får jeg beskeden om att det er oppdaget flere feil på volumet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå