espengutt Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Jeg er 16 år og har et VISA electron bankkort som pappa har fiksa til meg, men han vil ikke ordne slik at jeg kan logge meg inn og øverføre penger osv. Men kanskje jeg kan gjøre det nå? Det er fra Sparebank 1 midt-norge, og på kortet står det en utløpsdato, plus 4 siffer som jeg ikke vet hva er. Bakom står føselsnummer, kontonummer og kontrollnummer, som jeg ikke vet hva brukes til. Så kan jeg logge meg inn et eller annet sted med opplysningene som er på kortet ? Endret 19. august 2006 av espengutt Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg måtte bestille sånn egen kodebrikke, pluss at jeg fikk en egen kode til å logge meg på med.. Men jeg har DNB Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Du må "bestille" nettbank og betale x kroner i måneden. Ofte får du en slik kode"brikke" eller lignende og logger deg inn med brukernavn + kode ifra den. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Du må enten ha en kodebrikke med sekundære koder eller et kodekort med disse kodene for å logge inn. En annen ting er jo om du fysisk kan logge deg inn på nettbanken med kontoen din. Vill ikke far din er det ikke mye du kan gjøre med det. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Trådstarter burde holde opp med å legge ut avatar med makro. http://home.no.net/pcskills/sig/minsig.jpg Denne starter en ny outlook-melding med subject "irriterendes". We are not amused. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Er 16selv og har hatt Dnb nor`s nettbank i over 3år.. Der taster du hvertfall inn først ditt personnummer, så inn med koden fra brikka.. Men andre banker har somsagt andre systemer, aner ikke hvordan Sparebanken 1 brukes. Skandiabanken har du hvertfall et annet system på; der logger du deg inn via et "sefrikat" du laster ned i din nettleser og inn med personnummeret ditt (+ en pin kode) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Jeg regna med at faren hans hadde nekta han nettbank og han ville ordne det på egen hånd. Er det tilfellet så er det ingen løsning. EDIT: Hva i helvete Hver gang jeg åpner denne sida hopper OE opp med e-postmelding med adressefelt Irriterende! Endret 19. august 2006 av perpyro Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) DnB nor er faktisk også gratis Hvertfall Intro tilbudet.. For de mellom 13 og 18 år =P - Fjern den makro tingen din! VELDIG irriterende Endret 19. august 2006 av Leaf Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Trådstarter burde holde opp med å legge ut avatar med makro. http://home.no.net/pcskills/sig/minsig.jpg Denne starter en ny outlook-melding med subject "irriterendes". We are not amused. 6706970[/snapback] Hvordan får han til det? å lage makro i jpg bilde altså Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) DnB nor er faktisk også gratis Hvertfall Intro tilbudet.. For de mellom 13 og 18 år =P - Fjern den makro tingen din! VELDIG irriterende 6707039[/snapback] Eg har hatt intro i tre år nå. Eg opplever det som å være helt gratis. Eg merker ikke noe til ekstra trekk når eg handler eller tar ut penger. Kansje alt med intro er gratis? Eg merker vertfall ikke til noen gebyrer Endret 19. august 2006 av eddielie30 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Trådstarter burde holde opp med å legge ut avatar med makro. http://home.no.net/pcskills/sig/minsig.jpg Denne starter en ny outlook-melding med subject "irriterendes". We are not amused. 6706970[/snapback] Hvordan får han til det? å lage makro i jpg bilde altså 6708041[/snapback] Samme opplegget som dynamiske avatarer. Et php-script som blir lagret som .jpg og en .httaccess fil som er stilt inn til å parse .jpg som .php vil jeg tro Jeg har ikke greie på det... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 DnB nor er faktisk også gratis Hvertfall Intro tilbudet.. For de mellom 13 og 18 år =P - Fjern den makro tingen din! VELDIG irriterende 6707039[/snapback] Eg har hatt intro i tre år nå. Eg opplever det som å være helt gratis. Eg merker ikke noe til ekstra trekk når eg handler eller tar ut penger. Kansje alt med intro er gratis? Eg merker vertfall ikke til noen gebyrer 6708103[/snapback] Ja, jeg har ikke merket noen utgifter jeg ell.. Bra tilbud der! Skryt til Den norske Bank! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå