Gå til innhold

Saints Row anmeldelser tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3153253

Ojsann...

Kanskje det ikke er så bra likevel ?

6767466[/snapback]

Hmm leste den anmeldelsen (hvis man kan kalle det det) og det jeg sitter igjen med etter å ha lest den er følgende:

*Forbedret gameplay og genrelt bedre spill enn GTA: SA

*Dårligere humor på radiostasjoner

Så for de som synes GTA:SA er et bra spill er det vel fremdeles bare å plukke opp dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Personlig trenger jeg kun en rewiev til å bli overbeivst, til gjengjeld skal den komme fra EDGE. Har i grunn aldri opplved å være særlig uening i omtaler fra EDGE, sier de spillet er bra, har jeg vært enig i samtlige tilfeller.

Lenke til kommentar
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3153253

Ojsann...

Kanskje det ikke er så bra likevel ?

6767466[/snapback]

Spillet har fått mellom 8-9 av de fleste kjente nettstedene, så når 1up gir det en 7 så mener du spillet er dårlig?

Uansett skal legge den inn på lista

6767581[/snapback]

7 av 10 er jo absolutt ingen dårlig karakter, så jeg ser det ikke som noen grunn til å la være å kjøpe spillet bare fordi det fikk en 7'er. Egentlig burde flere spillanmeldere legge lista for 9'ere og 10'ere mye høyere. :)

Lenke til kommentar
7 av 10 er jo absolutt ingen dårlig karakter, så jeg ser det ikke som noen grunn til å la være å kjøpe spillet bare fordi det fikk en 7'er. Egentlig burde flere spillanmeldere legge lista for 9'ere og 10'ere mye høyere. :)

6768326[/snapback]

Helt enig - folk har en merkelig tendens til å glemme at skalaen går fra 1 til 10, der 1 er helt elendig og 10 er uvirkelig bra. Blir scoren i øvre tredjedel av denne skalaen er det stor sjans for at du liker spillet hvis det er en sjanger du vanligvis synes er morsom.

Dessverre har det blitt en generell oppfatning at et spill må være dårlig hvis det ikke scorer full pott på absolutt alt.

Lenke til kommentar
Noen her inne er kjent for å trekke frem det meste negative om samtlige konsoller/spill,istedet for å fokusere på det positive.

6767605[/snapback]

Og det sier du etter at jeg postet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=622940 ?

Jadda...

6767764[/snapback]

Noen unntak er det jo, men ved uttalsesen over ender du jo opp i den egen motsigelse.

6768479[/snapback]

Nei, for da var det ikke annet enn topp anmeldelser. Nå med 1up`s, Gamespot`s og IGN`s noe mer labre anmeldelser så er nok ikke spillet all verden likevel.

Lenke til kommentar
Helt enig - folk har en merkelig tendens til å glemme at skalaen går fra 1 til 10, der 1 er helt elendig og 10 er uvirkelig bra. Blir scoren i øvre tredjedel av denne skalaen er det stor sjans for at du liker spillet hvis det er en sjanger du vanligvis synes er morsom.

6768497[/snapback]

Hvis skalaen går fra 1 til 10, så vil det jo rent matematisk bety at 5,5 er midtpunktet på skalaen, altså at karakterene 5 og 6 representerer middelmådig spill. Vil ikke karakteren 7 da representere et spill som er litt over middelmådig? 8 = bra, 9 = veldig bra, 10 = eksepsjonelt?

Lenke til kommentar

6768497[/snapback]

Hvis skalaen går fra 1 til 10, så vil det jo rent matematisk bety at 5,5 er midtpunktet på skalaen, altså at karakterene 5 og 6 representerer middelmådig spill. Vil ikke karakteren 7 da representere et spill som er litt over middelmådig? 8 = bra, 9 = veldig bra, 10 = eksepsjonelt?

6768599[/snapback]

Uansett ligger Saints Row over 8 i gjennomsnittet.

Alle bra spill får som regel en dårligere karakter et sted.

Hvis jeg leter på nettet finner jeg garantert ikke bare 9 av GTA:SA eller Half Life 2

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Oversikt over reviews på Saint's Row

Metacritic.com regner ut snittet på alle anmeldelsene de får tak i fra anmeldere :) suveren side..

6769488[/snapback]

84/100 er jo bare jævlig bra for å si det på den måten av 14 reviews!

Spillet har karakter fra hele 95 til 80 på 13 av anmeldelsene og 1up er de eneste som er under 80 med 70.

Takk for linken :thumbup:

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...