Gå til innhold

Saints Row anmeldelser tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Må kjøpe meg Sain'ts Row. Først og fremst for en helt rå live-del.

6755536[/snapback]

Nei....nei... nei...! Vent heller på PS3, så venter du et par år på GTA4 (som også kommer til 360 med ekstra materiale dog).

Så kjøper du det istedenfor å spille Saint`s Row nå og muligens andre lovende spill i denne sjangeren som bl.a Just Cause, Crackdown og Dead Rising f.eks.

Mye lurere.

6755563[/snapback]

Ja takk, begge deler. (for de som er helt sinnsykt rike :roll: )

Avanore har vel kontakter, eller jobber en plass de kjøper inn spill. korrekt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe jeg fant denne. Se hva fyren skriver..

430480bigkt3.jpg

This was pretty funny. I was driving that car around and it was laready beat up with no windshield and stuff. I then head on collided with some girl in a Max Tracker or whatever and she flew through her windshield and into my vehicle. The expression on my character is priceless.

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar

Morsom ting som skjedde da jeg chilla med demoen idag. Jeg hadde allerede banket opp den delen av byen vi har tilgang til. Rampage ganske så lenge. Purken og gangmembers var etter meg. Etter å ha drept en del fikk jeg en liten pustepause der ingen var etter meg.

Ut av ingenplass så jeg en gåstol som ble fløy gjennom luften rett forran meg. Å jeg snudde meg å så en gammel dame halveis haltene prøvde å rømme vekk ifra meg.

Needless to say. She got shot in the back.... shotgun style.

Kjøper det på fredag. Jobber fredag og lørdag. Saints row dag på søndag :D

Lenke til kommentar

Team Xbox: 8.0

Gameplay

There are plenty of gameplay mechanics that we’ve seen before in Saints, and a few that we haven’t. While it’s still a very fun game in its entirety, the pieces that make up the whole feel all too familiar.

Graphics

A good looking game when you first boot it up, but things take a downward turn as you explore deeper. There are some odd visual bugs that pop up every now and again, and the slowdown and pop-in (and pop-out) can really detract at times.

Audio

Great music is backed up by wonderful voice acting from the Hollywood talent that steadily pushes the plot along. The choice of music genres is wide and will have a few tracks for every taste.

Longevity

Tons of gameplay to be had. The single player campaign mode has a somewhat abrupt ending that doesn’t exactly lend itself to replay value, but there are still tons of activities included in the game, not to mention those that you create for yourself. The multiplayer modes are the most significant innovation in Saints Row, and leaves much to be desired of GTA IV.

Innovation

Some elements are new, but for the majority of the time you’ll be using mechanics that were seen in prior games of the genre.

Overall 8.0

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar

IGN: 8.5

9.0 Presentation

Smart, easy to follow directions, well-done custcenes, a surprisingly good story, and a great menu system.

8.0 Graphics

Solid next-gen graphics offering fantastic particle effects, good animation, and a steady framerate of 30 FPS are unfortunately countered by noticeable fade-in, texture and screen tearing.

8.0 Sound

Saints Row has the "affect" of a GTA soundtrack, without having the AAA quality to back it up. Good voice acting and some funny one-liners and doused by really bad jokes that'll keep you wincing.

8.5 Gameplay

Good, polished gameplay and design -- copied straight from GTA, but honed and improved upon (in many cases). Excellent progression scheme and level design.

8.5 Lasting Appeal

The substantial 30- to 40-hour single-player campaign is bolstered by a decent co-op mode and a great 12-person multiplayer mode.

8.5

Great OVERALL

Link

Lenke til kommentar

En ting som slår meg, og irriterer meg litt når jeg leser alle disse anmeldelsene rundt om. Og det er det at så mange har på sin "The bad things" liste at det ikke er orginalt - med andre ord så eksiterer Grand Theft Auto der ute også.

Hva f.. har det å si egentlig? Blir som å kritisere en ny flysimulator og si at dette er jo ikke orginalt, dette har blitt gjort før. Riktignok er denne nye versjonen bedre, ser bedre ut, flyr bedre osv... men det er jo ikke noe nytt..

Saints Row leverer innefor en genre spør du meg, og da er vel bare spørsmålet hvorvidt det leverer varene eller ikke.

Klart, hvis du er dritlei GTA type spill fra før, så er det jo verdt å nevne slik at man holder seg unna. Men hvis man drar ned sluttkarakteren på spillet fordi det tilhører en genre uten å revolusjonere den blir litt merkelig.

Jeg vil ikke revolusjoneres hver gang jeg plukker opp noe. Jeg vil underholdes. Åkke som - jeg har omtrent ikke spilt GTA, og sist jeg gjorde det er flere år siden på PS2. Så da stiller jeg vel "bedre" da, eller :)

Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

når man ser saints row så har det litt med at det er samma hud som i GTA. Kartet er likt og det er stort sett det samme med en del av oppdragene. Dette spillet er det nærmeste man har vert en copy paste av kildekoden til GTA ever. Så at det blir sammenlignet er bare på sin plass.

Men det betyr jo ikke at det er et dårlig spill viss man liker GTA. Snarer tvert om.

Må si det er lenge siden jeg har gledet meg så mye til et spill :cool:

Lenke til kommentar
En ting som slår meg, og irriterer meg litt når jeg leser alle disse anmeldelsene rundt om. Og det er det at så mange har på sin "The bad things" liste at det ikke er orginalt - med andre ord så eksiterer Grand Theft Auto der ute også.

Hva f.. har det å si egentlig? Blir som å kritisere en ny flysimulator og si at dette er jo ikke orginalt, dette har blitt gjort før. Riktignok er denne nye versjonen bedre, ser bedre ut, flyr bedre osv... men det er jo ikke noe nytt..

Saints Row leverer innefor en genre spør du meg, og da er vel bare spørsmålet hvorvidt det leverer varene eller ikke.

Klart, hvis du er dritlei GTA type spill fra før, så er det jo verdt å nevne slik at man holder seg unna. Men hvis man drar ned sluttkarakteren på spillet fordi det tilhører en genre uten å revolusjonere den blir litt merkelig.

Jeg vil ikke revolusjoneres hver gang jeg plukker opp noe. Jeg vil underholdes. Åkke som - jeg har omtrent ikke spilt GTA, og sist jeg gjorde det er flere år siden på PS2. Så da stiller jeg vel "bedre" da, eller  :)

Dr Peedee

6763715[/snapback]

Amen!

Lenke til kommentar

Grunnen til at alle fremhever at det er en GTA-kopi er at, det rett og slett er en GTA-kopi. En blåkopi når det gjelder det aller meste. Oppdragene, kontrollene, kartet, radaren, radiokanalene, logoen som dukker opp når du setter deg i en bil, etc. Jeg har vel sjelden sett et spill som har plukket så mange elementer direkte fra et annet spill.

Lenke til kommentar
Grunnen til at alle fremhever at det er en GTA-kopi er at, det rett og slett er en GTA-kopi. En blåkopi når det gjelder det aller meste. Oppdragene, kontrollene, kartet, radaren, radiokanalene, logoen som dukker opp når du setter deg i en bil, etc. Jeg har vel sjelden sett et spill som har plukket så mange elementer direkte fra et annet spill.

Det er sant..Men dette er sånn et GTA spill skal være :thumbup:

Gleder meg som en unge til jeg får dette spillet i posten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...