Straffa Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Oppdatert Gamereactor anmeldelsen. Litt merkelig de bare ga spillet 6 på grafikken Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 har lenge gledet meg til et nytt 360 spill man kan bruke lang tid på singelplayer-delen. er mangelvare på 360, så saints row skal kjøpes. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ja det med 6 på grafikken var litt feil syns eg, syns grafikken er ganske så bra eg Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Oppdatert Gamereactor anmeldelsen. Litt merkelig de bare ga spillet 6 på grafikken 6708087[/snapback] Synes grafikken i SR er både livlig, fargerik og en fryd for øyet. Det er da bra teknisk sett også? Skjønner ikke hvor kritikken kommer fra, egentlig. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Saints Row skal kjøpes på releasedagen. (siden det er dagen etter lønning ) Prøvde demoen og merket ikke så sykt mye av frameraten. Men jeg spilte ikke demoen så sykt mye som andre på forumet her. Jeg forstod når jeg spilte demoen at den var ganske begrenset og at spillet var meget bra. Så jeg tror ikke jeg spiller demoen så mye mer før det kommer ut. Så slipper jeg å bli lei spillet bare av demoen At det er en gta kopi er ikke meg imot. Jo mer de tar fra den serien jo bedre er det. Siden GTA spillene er det nærmeste perfekte spill man kommer. Karakterene i saints row virker veldig bra og livlige og dialogen virker "fresh" -motherfucker Grafikken synes jeg både er bra og litt dårlig. For eksempel at bilene popper opp rett fremfor deg. Er vel nesten en karakter ned bare der. Men skyggene og refleksjonene er jo spot on og veldig bra. Ser frem til video reveiw av dette spillet hos gamespot. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Så jævlig morsomt! Jeg holdt på og lage en fyr, starten i spillet der du velger hårfarge osv.. Plutselig hørte jeg noen skudd fra høytalerene. Tenkte hæ? hva skjer? Så kom det noen damer eller bitches som man kaller dem der og hun ene fløy på hun andre! Så kom det en fyr og skøyt hu ene dama og stakk av med hu andre ut av skjermen. Jeg satt der og gapte! Bare sånne detaljer gjør at jeg bare må ha dette spillet Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Ok, AVanore, oppdater tråden din. Gametrailers.com HD review. Ser bra ut ! I hvert fall for meg som aldri har spilt noe særlig GTA - så jeg slipper å sammenligne og ha preferanser.. LINK: Gametrailers.com HD Review synes grafikken ser mye bedre ut enn det Gamereactor sier i hvert fall. Men noe bugs er det visst i den (ser det i videoen over). Dr Peedee (ps: har forøvrig oppdatert potetgullmannen.com siden min sitt meny system, slik at til venstre på siden finnes meny og linker til de 20 siste videoer , 20 mest sette og 20 høyest rankede video for Xbox 360 på gametrailers.com. Link i signatur). Endret 23. august 2006 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg så reveiwen på GT. Ser meget bra ut. De nevnte ikke framedrops som et problem. Men de nevnte jo det at biler popper opp hvorsomhelst og forsvinner likedan. Men det virker til å være et utrolig moromt spill som jeg skal sikre meg raskest mulig. En GTA klone er ikke å forakte i vente på nytt gta. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Gametrailers video review oppe folkens Link Edit: Jeg var litt sen med den Endret 23. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 (endret) (ps: har forøvrig oppdatert potetgullmannen.com siden min sitt meny system, slik at til venstre på siden finnes meny og linker til de 20 siste videoer , 20 mest sette og 20 høyest rankede video for Xbox 360 på gametrailers.com. Link i signatur). 6727763[/snapback] Det er bra Har nå sett gametrailers review og jeg gleder meg Endret 23. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har noen av dere gode tips på hvordan jeg skal holde ut helt til 1. sept? Er angrepet av den værste spill-feberen jeg kan huske å ha hatt Det er faktisk ganske plagsomt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Spille demoen mange ganger Synes den gir veldig mye for plassen.. Birger Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Demoen er så fantastisk! Jeg gikk glipp av første omgang av Brann - Molde til fordel for å drikke Jin N' Juice og banke opp forbipaserende! Fysikken i det spillet tar bare helt av. Klarer ikke vente til fredag med alle disse gode omtalene som tikker inn. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Gamepro: 4.75/5 Here it is, boys and girls -- the best reason to own an Xbox 360 this side of Oblivion. For Xbox 360 gunslingers, Saints Row is a must buy. Link Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Gamepro: 4.75/5 Here it is, boys and girls -- the best reason to own an Xbox 360 this side of Oblivion. For Xbox 360 gunslingers, Saints Row is a must buy. Link 6755052[/snapback] Godt å høre. SR ble bestilt i går. Kommer til helga. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Må kjøpe meg Sain'ts Row. Først og fremst for en helt rå live-del. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Må kjøpe meg Sain'ts Row. Først og fremst for en helt rå live-del. 6755536[/snapback] Nei....nei... nei...! Vent heller på PS3, så venter du et par år på GTA4 (som også kommer til 360 med ekstra materiale dog). Så kjøper du det istedenfor å spille Saint`s Row nå og muligens andre lovende spill i denne sjangeren som bl.a Just Cause, Crackdown og Dead Rising f.eks. Mye lurere. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Må kjøpe meg Sain'ts Row. Først og fremst for en helt rå live-del. 6755536[/snapback] Nei....nei... nei...! Vent heller på PS3, så venter du et par år på GTA4 (som også kommer til 360 med ekstra materiale dog). Så kjøper du det istedenfor å spille Saint`s Row nå og muligens andre lovende spill i denne sjangeren som bl.a Just Cause, Crackdown og Dead Rising f.eks. Mye lurere. 6755563[/snapback] your a sad case who just needs love. Not from me ofcourse. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Godt å høre. SR ble bestilt i går. Kommer til helga. 6755333[/snapback] Jeg satser på at jeg spiller det allerede til tirsdag eller onsdag Endret 28. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Godt å høre. SR ble bestilt i går. Kommer til helga. 6755333[/snapback] Jeg satser på at jeg spiller det allerede til tirsdag eller onsdag 6755666[/snapback] hvor bestillte du ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå