Mads-b Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Skal leie en film i kveld, men er heller uvitende på filmfronten. Noen som kan komme med forslag til bra actionfilm til en guttegjeng som liker eksplosjoner, våpen og store sverd? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Pulp Fiction (her får dere litt katana) Heat (Ingen sverd) Kill Bill (Masse sverd) Reservoir Dogs (Ingen sverd) Pulp Fiction er iallefall bare helrå! Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Er vel bare å finne en film med Arnold Schwarzenegger i hovedrollen. Commando (1985), skulle passe rimelig bra Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Er vel bare å finne en film med Arnold Schwarzenegger i hovedrollen. Commando (1985), skulle passe rimelig bra 6706705[/snapback] Når man først skal se en film, så skader det jo ikke å se en bra film....tror ikke jeg har sett en bra film med den mannen i en av hovedrollene Commando er heller ingen bra film Endret 19. august 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Høhø. Vi har faktisk sett Commando. Pulp fiction høres interresant ut, men "posterene" som sirkulerer har et 80-tallspreg. Er dette en saktegående og intrikat film som f.eks Godfather? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 hmm, det er Tarintino som har regisert filmen, så den er litt spessiell, men jeg tror dere kommer til å like den veldig godt....spessielt hvist dere liker andre filmer tarintino har resigert, man merker at det er han som har stått for filmen...beskriver filmen med et ord: RÅ! Jeg elsker den, er jo ikke sikkert dere kommer til å like den...jeg liker godfather veldig godt også, men jeg vil ikke akkurat si at godfather er saktegående.. Pupl Fiction er iallefall ikke noe lig the godfather... Det er jo også en film som er en "must-see" film Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 HEAT er jo et must, en av de beste filmene fra 90tallet, og helt klart den beste action-thilleren fra 90tallet Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Terminator 1 Terminator 2: Judgement Day Predator Heat Kill Bill 1/2 Reservoir dogs V for Vendetta Endret 19. august 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Heat Reservoir dogs SpyGame Shaft Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Collateral damage med arnold schwarzenegger Lenke til kommentar
Swome Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Dere skal ikke bare kjøre på med Rambo-filmene da? The Transporter er forresten en ganske nice actionfilm. Full av skyting, rå bilkjøring og kampsport. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvilken film ble det til at dere leide? Lenke til kommentar
Trazzer Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Er vel bare å finne en film med Arnold Schwarzenegger i hovedrollen. Commando (1985), skulle passe rimelig bra 6706705[/snapback] Hehe! Rene komedien den filmen der Da er Conan filmene bedre, og Terminator 1 & 2 er kjempe kule! 3ern er ikke så bra men Har hørt at "The Transport" er ganske dårlig... Personlig syns jeg den ser grusom ut Pulp Fiction må du bare se Digger filmene til Tarantino Sin City er bra film Kansje litt sent svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå