Gå til innhold

Trenger anbefaling til film

Mads-b

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel bare å finne en film med Arnold Schwarzenegger i hovedrollen. Commando (1985), skulle passe rimelig bra :)

6706705[/snapback]

Når man først skal se en film, så skader det jo ikke å se en bra film....tror ikke jeg har sett en bra film med den mannen i en av hovedrollene :)

Commando er heller ingen bra film

Endret av kt600
Lenke til kommentar

hmm, det er Tarintino som har regisert filmen, så den er litt spessiell, men jeg tror dere kommer til å like den veldig godt....spessielt hvist dere liker andre filmer tarintino har resigert, man merker at det er han som har stått for filmen...beskriver filmen med et ord: RÅ!

Jeg elsker den, er jo ikke sikkert dere kommer til å like den...jeg liker godfather veldig godt også, men jeg vil ikke akkurat si at godfather er saktegående..

Pupl Fiction er iallefall ikke noe lig the godfather...

Det er jo også en film som er en "must-see" film :p

Lenke til kommentar
Er vel bare å finne en film med Arnold Schwarzenegger i hovedrollen. Commando (1985), skulle passe rimelig bra :)

6706705[/snapback]

Hehe! Rene komedien den filmen der :p Da er Conan filmene bedre, og Terminator 1 & 2 er kjempe kule! 3ern er ikke så bra men :ermm:

Har hørt at "The Transport" er ganske dårlig... Personlig syns jeg den ser grusom ut :hrm:

Pulp Fiction må du bare se ;) Digger filmene til Tarantino :love:

Sin City er bra film :dribble:

Kansje litt sent svar :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...