Gå til innhold

Jeg har vondt

bons

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg har hatt ganske vondt i halebeinet mitt i en uke nå.. :S det er vondt når jeg sitter, og når jeg strammer musklene i området rundt. Smerten minner litt om et kraftig blåmerke, men av og til stikker det litt..

Det begynte etter at jeg hadde sittteet i ro en stund. jeg hadde sittet slik at en del av vekten min kom på halebenet.

Noen som har en anelse om hva det er? Er ddet forstuet eller noe sånt? takk for alle svar!

Endret av bons
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du har rett og slett sitti for mye på rompa. kom deg i aktivitet før resten av kroppen begynner og verke.

6706596[/snapback]

Har selv nesten det samme problemet men jeg fikk det av å sykle for mye så trenger ikke være av den grunden :p

Lenke til kommentar

Legene sier bare at du skal ta det med ro uansett, du kan ha fått en brist, eller rett å slett brukket det, men det gror på plass av seg selv, så det kan ta opptil noen måneder på maks, hvis det ikke er bra da burde du gå til legen. Men dette ordner seg selv, 95% sikkert.

Du har falt hardt på skinka? Ikkesant? Hvis du har fått det av å sitte på dataen 24/7 ville jeg momentant dratt til legen tror jeg :)

Lenke til kommentar

Dersom du har vondt kan jeg erfaringsmessig si at det er en ting som hjelper. Get drunk.

Er du full kjenner du ikke slikt. Fikk en svak nerveskade etter et fall på isen i fjortvinters. Hadde vondt 24/7. Det eneste tidspunkt jeg ikke kjente det var når jeg drakk. :)

Men, det er noe som heter at det alltid er bedre å forebygge enn å kurere. Kom deg ut, gå en tur. Det burde hjelpe. :)

Lenke til kommentar
Det kan være at du har blitt infisert av de Afrikanskættede gyrodaktiluus rassius. Dette er uhyre farlige bukormer som ofte tar residens i menneskers tarmsystem. Du burde oppsøke lege omgående, om du ikke ønsker et analprolaps.

6706625[/snapback]

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...