bons Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Hallo, jeg har hatt ganske vondt i halebeinet mitt i en uke nå.. :S det er vondt når jeg sitter, og når jeg strammer musklene i området rundt. Smerten minner litt om et kraftig blåmerke, men av og til stikker det litt.. Det begynte etter at jeg hadde sittteet i ro en stund. jeg hadde sittet slik at en del av vekten min kom på halebenet. Noen som har en anelse om hva det er? Er ddet forstuet eller noe sånt? takk for alle svar! Endret 19. august 2006 av bons Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 du har rett og slett sitti for mye på rompa. kom deg i aktivitet før resten av kroppen begynner og verke. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 ehm... hadde nokk tatt en tur til legen.. :? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 du har rett og slett sitti for mye på rompa. kom deg i aktivitet før resten av kroppen begynner og verke. 6706596[/snapback] Har selv nesten det samme problemet men jeg fikk det av å sykle for mye så trenger ikke være av den grunden Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Det kan være at du har blitt infisert av de Afrikanskættede gyrodaktiluus rassius. Dette er uhyre farlige bukormer som ofte tar residens i menneskers tarmsystem. Du burde oppsøke lege omgående, om du ikke ønsker et analprolaps. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Dra til legen og bli fingra i rompa. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Mange som syns det er godt har jeg finni ut https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...er+++hos+++menn Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg har falt utallige ganger og slått halebeinet. Det gjør fryktelig vondt, men det er ingenting legene kan gjøre. Gipse rundt ryggen lizm, det går ikke. Men nå vet jo ikke jeg om det er tilfellet hos deg. Kan jo være noe annet... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Legene sier bare at du skal ta det med ro uansett, du kan ha fått en brist, eller rett å slett brukket det, men det gror på plass av seg selv, så det kan ta opptil noen måneder på maks, hvis det ikke er bra da burde du gå til legen. Men dette ordner seg selv, 95% sikkert. Du har falt hardt på skinka? Ikkesant? Hvis du har fått det av å sitte på dataen 24/7 ville jeg momentant dratt til legen tror jeg Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Dersom du har vondt kan jeg erfaringsmessig si at det er en ting som hjelper. Get drunk. Er du full kjenner du ikke slikt. Fikk en svak nerveskade etter et fall på isen i fjortvinters. Hadde vondt 24/7. Det eneste tidspunkt jeg ikke kjente det var når jeg drakk. Men, det er noe som heter at det alltid er bedre å forebygge enn å kurere. Kom deg ut, gå en tur. Det burde hjelpe. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Det kan være at du har blitt infisert av de Afrikanskættede gyrodaktiluus rassius. Dette er uhyre farlige bukormer som ofte tar residens i menneskers tarmsystem. Du burde oppsøke lege omgående, om du ikke ønsker et analprolaps. 6706625[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå