Moal Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Lurer på hva forskjellen er? Prisforskjellen er på rundt 100kr Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) P5B Deluxe P5W DH Deluxe Lista med forskjeller er lang, så det enkleste blir å sjekke spesifikasjoner. Siden prisforskjellen er så liten, P5W DH Deluxe ser ut til å gi mest for pengene. Men det spørs jo om du trenger trådløst LAN, støtte for ATI CrossFire og ECC-minne bl.a. Jeg stusser litt på hvorfor FSB kun er oppgitt til 1066/ 800 MHz på P5W DH Deluxe, fordi kortet kan også kjøre Celeron D (533 MHz FSB) Endret 20. august 2006 av Zink Lenke til kommentar
Moal Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 var egentlig dette kortet.. d første du viste var feil d andre Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 var egentlig dette kortet.. d første du viste var feil d andre Her får du det til å virke som feilen er min? Hvis du mente Asus P5B DLX/WIFI-AP så må du kutte ut å bruke 'sms' i emnetittelen, selvsagt ellers i forumet også... Å sette folk til meningsløse oppgaver er en god søknad om utestengelse. Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Lurer på hva forskjellen er? Prisforskjellen er på rundt 100kr 6706530[/snapback] For å gjøre det så enkelt som mulig... Asus P5E DH = I975x chipsett, støtter ATI Crossfire (og Nvidia SLI med modifiserte drivere) Asus P5B DLX = P965 chipsett, har to 16x pci-e porter, men støtter ikke Crossfire eller SLI. Kan også nevnes at I975x er highend, mens P965 er mainstream. Dette utgjør 100kr. forskjellen. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har kjøpt meg nylig P5W DH Deluxe og er veldig fornøyd med det. MEN, det er en bakgrunnsstøy på det integrerte lydkortet. Vet ikke om dette gjelder alle kortene, men hørt om flere som har det også. Så se ikke bort i fra kostnad til et ekstra lydkort hvis du blir plaget av det. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) var egentlig dette kortet.. d første du viste var feil d andre Her får du det til å virke som feilen er min? Hvis du mente Asus P5B DLX/WIFI-AP så må du kutte ut å bruke 'sms' i emnetittelen, selvsagt ellers i forumet også... Å sette folk til meningsløse oppgaver er en god søknad om utestengelse. 6715744[/snapback] lol. va ikke d jeg prøvde på, va bare feil HK (tar d på min kappe at jeg ikke forklarte godt nok).. men slutt no og vær så hårsår. Va mener du me 'sms' i emnetittelen? Jeg har kjøpt meg nylig P5W DH Deluxe og er veldig fornøyd med det.MEN, det er en bakgrunnsstøy på det integrerte lydkortet. Vet ikke om dette gjelder alle kortene, men hørt om flere som har det også. Så se ikke bort i fra kostnad til et ekstra lydkort hvis du blir plaget av det. 6717143[/snapback] ok, kjøpte P5b dlx/wi-fi, så vi får se.. Ellers tusen takk for alle 3 svarene Endret 21. august 2006 av Moal Lenke til kommentar
Zink Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Va mener du me 'sms' i emnetittelen? Modellbetegnelsen i emnefeltet er forkorta for mye = "sms i emnefeltet" = feil kort (rediger første post) Retningslinjer til dette forumet: Du skal ikke bruke SMS- språk Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Det han mente med "SMS" var sms-språket. "D r så vanskli å lese når folk skrvr sms-sprk" Da du tydeligvis ikke orker å lese retningslinjene velger jeg å stenge tråden din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg