noughtymorty Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 d står i windows at systemet er klart for sli, og at du kan trykka her for å "enable" sli. d er jort, men når eg kjøre 3dmark 06 får eg bare 3800poeng som er d samme resultat som gfx-kortet i singel modus. og eg får heller ik enable sli antialiasing. ver så snill å hjelp mg HK: DFI lanparty UT nf4 sli DR-expert cpu: a64 3700+ san diego (uklokka) RAM: ocz valu GFX: gforce 7800GTX(gigabyte: 430\1200) GFX2: gforce 7800GTX(Evga: 450\1200) windows xp pro sp2 eg har og høyrt at d ik har noe å sei om d eine gfx er litt raskere klokket, den vil automatisk stille seg ner til den andre som ik er fult så høgt klokka setter stor pris på svar :!: ha ei ellers fin helg Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 d står i windows at systemet er klart for sli, og at du kan trykka her for å "enable" sli.d er jort, men når eg kjøre 3dmark 06 får eg bare 3800poeng som er d samme resultat som gfx-kortet i singel modus. og eg får heller ik enable sli antialiasing. ver så snill å hjelp mg HK: DFI lanparty UT nf4 sli DR-expert cpu: a64 3700+ san diego (uklokka) RAM: ocz valu GFX: gforce 7800GTX(gigabyte: 430\1200) GFX2: gforce 7800GTX(Evga: 450\1200) windows xp pro sp2 eg har og høyrt at d ik har noe å sei om d eine gfx er litt raskere klokket, den vil automatisk stille seg ner til den andre som ik er fult så høgt klokka setter stor pris på svar :!: ha ei ellers fin helg 6706412[/snapback] Legg inn samme bios på begge kortene. Det kan løse problemene dine. Selv om det skal funke med 2 forskjellige. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Tror også du burde skrive gramatisk riktig, ikke bruk sms/fjortiss språk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå