Papaja Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Min mor bruker Djuice kontant og fikk plutselig en sms fra Telenor om at "Hei! Som avtalt har vi nå overført 250kr til ringekontoen din! Håper du får en fin dag! Vennlig hilsen djuice". Men moren min har ikke avtalt noe med noen. Det er en ukes tid siden hun fikk denne meldingen. Noen som har opplevd det samme og vet hva dette dreier seg om? Er det en eller annen kampanje de kjører? Fant ikke noe om det på sidene til Telenor. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Det kan selvfølgelig ha skjedd ein feil, men det hender at Telenor gir gode kunder (altså de som bruker en del på kontantkort) litt ekstra ringetid nå og da :!: Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg kjenner mange som har fått 300kr og slikt inn på kortet sitt.. Stemmer nok d Huni sier.. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 må da være noe feil. ingen jeg kjenner som har opplevd noe sånt. men det kan jo hende det de andre her sa da, at hu var en god kunde osv Lenke til kommentar
Dr Gork Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har snakket med flere i siste som har fått penger av Telenor inn på kontantkortet sitt. Lenke til kommentar
HalliHallo Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har ein bror som fekk rundt 200 kr frå Telenor. Ein av grunnane til at eg helst vil ha Telenor. Dei er greie slik og dei veit at dei vil få fleire kunder med slik reklamestunt. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Min mor bruker Djuice kontant og fikk plutselig en sms fra Telenor om at "Hei! Som avtalt har vi nå overført 250kr til ringekontoen din! Håper du får en fin dag! Vennlig hilsen djuice". Men moren min har ikke avtalt noe med noen. Det er en ukes tid siden hun fikk denne meldingen. Noen som har opplevd det samme og vet hva dette dreier seg om? Er det en eller annen kampanje de kjører? Fant ikke noe om det på sidene til Telenor. 6706318[/snapback] For 4-5 mnd siden fikk moren din en sms som sa at hun har fått et gratis beløp av Telenor og om hun fortsatt er kunde om x antall mnd får hun nye 250 kr til. Altså som avtalt. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Moren min fikk også telefon fra dem (hva er det med Telenor og mødre?), med beskjed om at hun fikk 1000 kr avslag på regningene fra dem fordi hun hadde vært kunde i mange år, ganske kjekt egentlig. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Moren min fikk også telefon fra dem (hva er det med Telenor og mødre?), med beskjed om at hun fikk 1000 kr avslag på regningene fra dem fordi hun hadde vært kunde i mange år, ganske kjekt egentlig. 6711378[/snapback] Sikkert mot at hun binder seg i 12 måneder til Telenor. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg vil ÒG ha penger fra Telenor Urettferdig! Jeg har brukt Djuice Kontant i snart 3 år Skal snart bytte da.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 kjenner mange som har spurt telenor om å få en rabattkupong som sier at de får 200kr i avslag på ny telefon, og alle har fått det. min mor fikk til og med to stk Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 kjenner mange som har spurt telenor om å få en rabattkupong som sier at de får 200kr i avslag på ny telefon 6713050[/snapback] TnM gir kundekort på 300 til private og 500 til bedrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå