Gå til innhold

Plutselig fått 250 kr av Telenor?

Anbefalte innlegg

Min mor bruker Djuice kontant og fikk plutselig en sms fra Telenor om at "Hei! Som avtalt har vi nå overført 250kr til ringekontoen din! Håper du får en fin dag! Vennlig hilsen djuice". Men moren min har ikke avtalt noe med noen. Det er en ukes tid siden hun fikk denne meldingen.

Noen som har opplevd det samme og vet hva dette dreier seg om? Er det en eller annen kampanje de kjører? Fant ikke noe om det på sidene til Telenor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min mor bruker Djuice kontant og fikk plutselig en sms fra Telenor om at "Hei! Som avtalt har vi nå overført 250kr til ringekontoen din! Håper du får en fin dag! Vennlig hilsen djuice". Men moren min har ikke avtalt noe med noen. Det er en ukes tid siden hun fikk denne meldingen.

Noen som har opplevd det samme og vet hva dette dreier seg om? Er det en eller annen kampanje de kjører? Fant ikke noe om det på sidene til Telenor.

6706318[/snapback]

For 4-5 mnd siden fikk moren din en sms som sa at hun har fått et gratis beløp av Telenor og om hun fortsatt er kunde om x antall mnd får hun nye 250 kr til.

Altså som avtalt. :)

Lenke til kommentar
Moren min fikk også telefon fra dem (hva er det med Telenor og mødre?), med beskjed om at hun fikk 1000 kr avslag på regningene fra dem fordi hun hadde vært kunde i mange år, ganske kjekt egentlig.

6711378[/snapback]

Sikkert mot at hun binder seg i 12 måneder til Telenor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...