Den Polse Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Jeg begynner a vinne terreng i mine økonomiske forhandlinger med Gestapo Vater, bankkontoen skal tømmes og sjela selges. Det blir det ny pc på meg , og har laget et utkast til en pc som jeg mener fortjener å bli postet her: Chieftec Dragon Medium Tower m/dør MSI K7T-266 PRO2-RU AMD Athlon XP1600+ 1.4 GHz 266 MHz bus EKL PAPST CPU-Vifte m/kulelager Socket A DDR-DIMM PC2100 512MB DDR CL2.5 Western Digital Caviar 60GB IDE 7200RPM Asus DVD-spiller IDE 16x/48x Asus AGP V8200 GeForce3 Ti200 64MB DeLux Creative Soundblaster Live! Player 5.1 Logitech Pilot Wheel Mouse USB&PS/2 Logitech Internet Navigator Keyboard USB Hansol 19" CRT 920D TCO-99 FLAT 3Com Etherlink XL 10/100Mbit PCI Kort Skulle gjerne ha valgt et annet grafikk kort, men ser ikke noe særlig annet fornuftig å velge blandt de tilgjengelige kortene i "pakken" fra komplett jeg har valgt. Noen som har noen kommentarer eller drit om PC-en? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 åi åi åi, leste akkurat finessene til Ati radeon ALL-IN-Wonder 8500DV, og det virka som en småfin løsnig, jeg må jo kunne se tv på rommet, og jeg vil ikke ha råd eller plass til en tv uansett :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå