Gå til innhold

vindskjermen er ødelagt:(


Anbefalte innlegg

kjørte en tur med båten min i sommer i ca 25 knop da plutselig det kommer to svære bølger. denen bølga slår over båten og knuser vindskjermen min. Skal snart ta opp båten og lurte på hvor jeg kan kjøpe ny vindskjerm eller åssen jeg skal få fikset ny vindskjerm.. den er ca 1,3m lang og 30 cm høy. hadde vært kjekt om noen viste hvor mye sånn ca det koster å få fiksa dette på verksted..

 

har ikke bilde av den knuste vindskjermen, men har et bilde av båten med vindskjermen før den blei ødelagt

post-106112-1156000662_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingenting gaffateip ikke klarer å fikse, hvis du skal ha det billig....

6750807[/snapback]

 

hehe.. brukte faktisk gaffateip til å fikse det midlertidig.. det er bare så jævli stygt med masse gaffateip forran så må nok fikse det ordentlig etterhvert..

6750934[/snapback]

 

Ja jeg skjønner absolutt problemet. Men nå har ikke jeg en absolutt pris da, siden jeg ikke vet hvilken båt det er. Kan sikkert skaffe noe, men som sagt, "småting er ofte dyrt". Bare ikke mist motor "hetten" din. Den er dyr den...

Lenke til kommentar
Ja jeg skjønner absolutt problemet. Men nå har ikke jeg en absolutt pris da, siden jeg ikke vet hvilken båt det er. Kan sikkert skaffe noe, men som sagt, "småting er ofte dyrt". Bare ikke mist motor "hetten" din. Den er dyr den...

6763133[/snapback]

 

det er en labrador 143.. kan du skaffe altså? hva er ca pris da?

Lenke til kommentar
Ja jeg skjønner absolutt problemet. Men nå har ikke jeg en absolutt pris da, siden jeg ikke vet hvilken båt det er. Kan sikkert skaffe noe, men som sagt, "småting er ofte dyrt". Bare ikke mist motor "hetten" din. Den er dyr den...

6763133[/snapback]

 

det er en labrador 143.. kan du skaffe altså? hva er ca pris da?

Lenke til kommentar
Ja jeg skjønner absolutt problemet. Men nå har ikke jeg en absolutt pris da, siden jeg ikke vet hvilken båt det er. Kan sikkert skaffe noe, men som sagt, "småting er ofte dyrt". Bare ikke mist motor "hetten" din. Den er dyr den...

6763133[/snapback]

 

det er en labrador 143.. kan du skaffe altså? hva er ca pris da?

6770510[/snapback]

 

Jeg kan sikkert sjekke, men kan ikke ta det _akkurat_ nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...