Gå til innhold

6295,- for ACER TravelMate 2428AWXMi - ok kjøp?


verdum

Anbefalte innlegg

Hei, er denne PC´n eit godt kjøp for meg? Studentpris 6295,- . Eg trur kanskje eg får fri frakt og tilbehør for 500,- på kjøpet... og 4 års ekstra garanti for 295,- !

 

Mitt bruk:

Eg har bestemt meg for å kjøpe meg ny data (den eg har hatt til no er ein stasjonær P 100 MHz :-) ), og har tenkt å nytte den til masteroppgåve (Word), musikk (har Creative 20GB mp3spelar) og foto (har digitalkompakt som lager 3MB (6mpixels)jpeg-filer.... tenker også å bruke den til skype og slikt, men ikkje noko særleg til spel (evt. litt strategi-spel, ikkje 3D). Blir nok mest brukt på straum heime og på uni, evt. ein sjeldan gong med batteri andre stader.

 

Har nokon evt. eit tips på ein betre pc for samme pris(helst under) ?

 

På førehand takk for hjelpa!

 

Spesifikasjonar:

 

ACER TravelMate 2428AWXMi, LX.TDJ05.120

 

CPU Intel® PM 735A

Skjerm 14,1" WXGA TFT LCD (1280 x 800)

Minne 1GB (2 x 512 MB) DDR2-533 soDIMM kan utvides til 2048 MB

Harddisk 80GB

Chip-set Mobile Intel® 940GML Express chipset

Grafikk Intel® Graphics Media Accelerator 950

Supports Dual Independant Display

Optisk enhet DVD-SuperMulti

Lydkort Intel® High-Definition audio support

Batteri Lithium batteri (6 celler), inntil 2.5 timer

Kortplasser 1 PC CARD port type II

Eksterne porter 1 port for ekstern skjerm, 1 port for ekstern mikrofon, 1 port for høretelefon/ høytalere

3 USB 2.0 porter

Modem Innebygget 56.6 (V90) modem

Nettverkskort 10/100 LAN kort og trådløst 802.11g WLAN

Tastatur Ergonomisk tastatur med 4 hurtigtaster for Acer e-Manager, launch manager internett og e-post

Mus Integrert 2 knappers styreplate

Vekt 2.35 kg

Programvare Windows XP Home (Norsk, Dansk, Engelsk)

Norton® Antivirus (3 md. fri bruk), Cyberlink PowerDVD, NTI CD Maker

Acer Notebook Manager, Adobe Acrobat Reader, On-line User Guide, Acer GridVista

Garanti 1 års garanti (ikke på batteri)

PRISTILLEGG FOR MODELL MED XP PRO : kr 500,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg funderer på å kjøpe same pc, men har ikkje funnet ut om den er eit bra kjøp eller ikkje. Kan få den på studenttilbod til 5995kr på HiA.

 

Vurderer da eventuelt å kjøpe ekstra 9 cellers batteri til ein tusenlapp ekstra. Lurer veldig på om der er firewire på den. Viss ikkje må eg kjøpe eit PCMCIA(håper det var riktig) kort med firewireadapter. Koster ca. 350 kr om eg ikkje tar feil.

 

Eg lurer også veldig på støynivået. Orker ikkje ein laptop som bråker som ei landbruksmaskin.

Lenke til kommentar

Har akkurat kjøpt en tilsvarende maskin med xp pro for 6500. En bra maskin til den prisen. Den har god finish og virker ikke "billig" når man ser på den.

 

Har forresten sett at det er litt varierende specs på den rundt om kring. Enkelte "studentmodeller" har bla. celeron prosessorer, så sjekk før du kjøper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...