Dofer2k Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 når er det red faction 2 kommer ut, og kommer det til og bli bra. Jeg har Red Faction, og det er et av de gøyeste spilla jeg vet om... men kommer Red Faction 2 til og bli bedre? jeg har sett trailern, der ser den ikke så gøy ut som 1'ern Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Red Faction 2 kommer til å bli mye bedre enn ener'n!! Gled deg... http://www.eurogamer.net/content/ho_redfaction2_ps2 Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 1'rn var jo ikke akkurat moro, "Oooo, kult jeg kan skyte høl i veggen", "Oh, jeg kan bare skyte høl i veggen der de som har laga spillet bestemmer at jeg kan gjøre det." Kjipt, nedtur og forferdelig hypa møkkaspill kaller jeg Red Faction! Ikke et konstruktivt innlegg, men dog.. Lenke til kommentar
GOOSH Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 16:30, skrev FlaSch:1'rn var jo ikke akkurat moro, "Oooo, kult jeg kan skyte høl i veggen", "Oh, jeg kan bare skyte høl i veggen der de som har laga spillet bestemmer at jeg kan gjøre det." Kjipt, nedtur og forferdelig hypa møkkaspill kaller jeg Red Faction! Ikke et konstruktivt innlegg, men dog.. Etter min mening var Red Faction et artig spill. Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 jaja...jejTØRRS vel ikke en gang å si at d var et møkkaspill siden d finnes alt for mange ihugga fans der ute...men hva er d da?????d var stort på e3 da alt på banen kunne moses å d vra glitter å gammen..så kaster jej mej inn i den "råe" storyen å hva får jej??????? et utvannet halflifes lignenes DRITT spill som har like mye interaktivitet som doom |||.. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Tror nok toern vil bli en del bedre, har lest den artikkelen. [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-10-28 03:16 ] Lenke til kommentar
BitterCube Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Red faction er et knall spill....... jævela mange idioter her Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 det var ikke akkurat spennende, da.. etter du hadde spilt den tech-demoen (glasshuset) og skutt det i fillebiter, samt gravd deg en liten grøft med rocketlauncheren hadde du ikke mye til spill foran deg. BORING, rett og slett. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-10-27 20:09, skrev bob_kaare:jaja...jejTØRRS vel ikke en gang å si at d var et møkkaspill siden d finnes alt for mange ihugga fans der ute...men hva er d da?????d var stort på e3 da alt på banen kunne moses å d vra glitter å gammen..så kaster jej mej inn i den "råe" storyen å hva får jej??????? et utvannet halflifes lignenes DRITT spill som har like mye interaktivitet som doom |||.. Lær deg å skrive skikkelig så det går an å forstå deg da! Din Tók av en gjøk. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Jeg synes Red Faction er et bra spill. Ville gitt det terningkast 4 hvis jeg var spillanmelder. Gleder meg sykt til Red Faction 2 Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Ok, Red Faction var et hypa middelmådig FPS som noen likte og andre likte det ikke. Men det er jo $#¤%#" ikke poenget her, alle veit jo det! Hallo? Old news!! Vi snakker jo om Red Faction 2 for svarte! Iallefall er det det som står som topic. Hva med å tilegne seg litt kunnskap om emnet istedenfor å slenge ut subjektive meninger om forgjengeren. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Når han som starter tråden snakker om hvor mye han likte Red Faction 1, så er det vel lov å si seg enig/uenig i det? Og forresten, du svarte ikke på spørsmålet hans du heller. Bare kommer med usakelig kritikk Ifølge denne artikkelen har spillet release-dato 15. november http://www.futuregamez.net/ps2games/redfac.../redfactn2.html [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-11-06 13:20 ] Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Joda, kanskje jeg overreagerte litt, men jeg svarte faktisk på spørsmålet hans ved å referere til en artikkel som beskriver RF2 som et lovende spill (post nr.2). Uansett er det meningsløst å diskutere RF når det er RF2 som er interessant. Folk har jo helt klart gjort seg opp en mening om RF for lenge siden. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Av en eller annen grunn virker det som veldig mange glatt overser det faktum at: Det FINNES IKKE noen andre spill med disse mulighetene for å påvirke (ødelegge) områder. Standarden er at du kan sprenge noen tønner, kanskje blåse inn en dør i beste fall. Så kom Red Faction med mulighetene for å bokstavelig talt sprenge tunnell i fjellveggen! Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at RF2 enginene vil bli lisensiert og brukt i andre spill med en atskillig bedre story og handling. Tenk dere en kombinasjon av drivende god story og muligheten for å lage totalt kaos *gliser som en idiot* Jeg mener.. Deus Ex med en slik engine.. Jeg ville bygget et alter for Deus Ex !! [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-11-06 19:17 ] Lenke til kommentar
Quixotix Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Men er det noen som vet om/når dette kommer på PC? har lest mye rundt omkring, men det står bare om PS2, har ikke sett noen steder der de nevner PC-versjonen. Jeg digga forøvrig RF, og kommer nok til å ta av like mye (om ikke mer) på RF2. -Q Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Syntes 1`ern var grisekult jeg, men det skulle vært litt lengre! Moroa tok alt for fort slutt! :smile: Håper 2`ern kommer på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå