exin89 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Låta har blitt oppdatert etter konstruktiv kritikk. Takk til alle dere. Og vil gjerne ha mer. 6752985[/snapback] Er det mulig å få en opdatert link som fungerer kanskje? hvis du skriver http://linken din og ikke [linken din[url[/url] så tror jeg det fungerer Endret 27. august 2006 av exin89 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 klarer alltid å rote det til, men nå da? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 klarer alltid å rote det til, men nå da? 6753094[/snapback] Bra nå Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 synthen som starter rundt 1:25 er uberdigg. melodien og selve lyden. Ellers kunne du kanskje hatt litt mer dybde i lydene. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Wow, total makeover det der. Er ingen kjempefan av trance, men forskjellen fra den første du fiksa og den her var som natt og dag, bra greier. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg personlig hører aldri på trance, men den der var veldig bra! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Betraktelig bedre Personlig syns jeg du burde legge til et element eller flere i starten, altså som en intro før starten. F.eks noen trommer som teller opp, eller en form for skarp lyd som starter det hele. På 02:26 er det en loop eller noe slikt som slutter litt vel brått? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hører ikke så mye på trance, men syntes at denne var genial. Er ganske enig med joltaire at synthen som startet rundt 1:25 var uberdigg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Ville dempa synthene litt, de dekker litt for mye over basslinen, så rytmen kommer for mye i bakgrunn, gjerne øk trykket og volumet på kicken også. Endret 28. august 2006 av mushi Lenke til kommentar
Con Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Var absolutt ikke dårlig det her Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg kan ikke fordra trance .. ikke i hele tatt.. synes det er møkkakjedelig, uten sidestykke.. Men, har akkurat "slitt" meg gjennom 4 minutter og 33 sekunder av det nå, uten å tenke (så altfor mye) på å trykke på stopp, faktisk.. ..det var en positiv kommentar, for å si det slik! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Takk for alle tilbakemeldingene. Må bare si at forskjellen ikke er som natt og dag, så stor forandring har jeg ikke gjort med låta. men viser jo bare at med tilbakemeldinger får man gjort låtene bedre. For de som lurer på den ene spesielle synthen så er det oberon-8 kjørt gjennom northpole filter, så de som vil prøve seg med det. De 2 nevnte vst'ene er freeware. Viser bare at behovet for skikkelig utstyr og slikt ikke er nødvendig når man skal lage låter, bare kreativitet. Slik som at jeg lider litt under av at jeg har en ekstrem stor mangel på samples, derfor over halvparten av samplene i denne låta kommer fra samplepakken til directx. Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Skulle gjerne hørt låta, men "this file has expired". Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 her er den: http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...330D80B3771C866 Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Var slett ikke verst det der nei. Det som av og til irriterer meg med trance er at låtene ofte blir ganske repetive, men det har du fikset bra med mye variasjon. Hadde jeg hatt litt mer kunskaper om musikk kunne jeg kanskje ha gitt en skikkelig vurdering, men det er derfor jeg lærer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Den begynner ganske kjedelig og flatt. Bassen på starten er kjedelig. Det bygger seg dermed opp litt, den synthesizeren som dukker opp (likner på barokkpiano) er kul. Så kommer paddene og bygger seg opp rundt denne melodien. Minner meg om dreamhouse, repetisjon er fint her, syns jeg. Synthen rundt 1:28 er spesiell ved første gjennomlytting, men man vender seg til og lærer seg å like den. Bassen i bakgrunnen her (mer bestemt melodien, er nokså bra). Repetisjon funker som sagt i slik musikk, enten det er for dansegulv eller til hjernens glede. Er jo tross alt nydelig å høre på (nå snakker vi ikke om death trance og det som verre er ) Trommene er kanskje litt ufarlige gjennom låta, men det er ditt valg. Hovedtyngden er følgelig lagt på pader og synther. Ettersom det er vakre melodier som passer fint inn i hverandre, er dette et respektabelt valg. Sluttfasene av låta er ikke like vellykket. Oppstykking av bass og eksposisjon av kubjelleaktige lyder gjør meg ikke glad. Burde ha tona ut låta med vakre pader eller synther. Godt håndverk, men trenger litt audiomessig finpuss her og der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå