Propofol Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Helt hypotetisk: Om jeg finner en feil i en nettbutikk.. altså et spill som egentlig koster 300 kr. til 15 kr. og bestiller det.. får jeg det da til den prisen jeg bestilte det for? ..og da er jeg helt sikker på at det er en feil.. og ikke et tilbud! Endret 19. august 2006 av eilertsen Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Jeg ser meg nødt til å bumpe.. kansje jeg avslører om det er hypotetisk likevell? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Det spørs vel litt på siden. På noen sider står det med liten skrift nederst 'tar forbehold om feilprising' el. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Det har seg nemlig slik at det er en multifunkjonell skriver på elkjøp sine sider som bare koster 10 kroner. Har bestilt denne skriveren og håper på å få den til denne prisen! Her er skriveren! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 4. Opplysninger gitt i nettbutikken "Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil i tekst, priser og bilder kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte. Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen." Videre tas det forbehold om kansellering av ordrer beregnet for videresalg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg fikk gratis headsett fra sony sitt nettbutikk, måtte bare betale frakten. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Okay.. hva i helvette gjør jeg nå? Vente og se hva de sier på posten når jeg løser ut pakken, eller bør jeg kanselere hele faenskapet med en gang?? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg bestilte denne nå. Krysset av for postoppkrav. 174 kr ble det inkl frakt. Hvis de setter opp prisen og krever meg for 2000 kr feks på posten så lar jeg være å hente den. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Okay.. hva i helvette gjør jeg nå? Vente og se hva de sier på posten når jeg løser ut pakken, eller bør jeg kanselere hele faenskapet med en gang?? 6705920[/snapback] Spill dum og håp på å få den billig, så tar du evt. screenshoot av elkjøp sin side der det står 10kr så du har bevis, samt at du har vitner her på forumet, bla.a. meg. Hvis du da ikke får den for 10kr ber du om å få hevet kjøpet, hvis ikke så går du til forbrukerrådet elns. Du vinner saken uansett. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Tråd stenges grunnet bumping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg