Hansiii Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Er vel kanskje litt OT, men er det noen som har noen tips om steder å parkere i nærheten av gløshaugen? Det er jo dårlig med parkering på campus for studenter så jeg sliter litt med å finne et sted hvor jeg kan stå parkert lovlig Lenke til kommentar
TWA Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 vet om en plass i nærheten, men det er ikke så mange plasser der, så vet ikke om jeg kan si det men man kan visstnok få sånn parkeringstillatelse nede mot lerkendal en plass, på en måte. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Det er vanskelig nok å få parkeringsplass for de som jobber der, er det da rart til om studenter har problemmer? Jeg vet at en del som er ansatte parkerer like ved Lerkendal og Sintef, men jeg tviler på at studenter får tillatelse til å parkere der for da kunne det fort blitt helt fult. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Du kan leie parkering på skolen, dersom det er ledige. Men de parkeringene er ikke billige Stikk på nøkkelkontoret (der du får access-kort) på stripa og spør. Selv parkerer jeg i nærheten, men kan desverre ikke fortelle deg om plassen, og spesielt ikke så åpent som her. Om jeg forteller, hvor skal jeg parkere da? Endret 8. september 2006 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Hehe, har funnet meg et par forskjellige plasser selv som jeg heller ikke vil tipse åpenlyst om Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Du kan parkere hos meg. Bor rett bak idrettsbygget. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Har sendt deg pm Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ser det. Har svart. Lenke til kommentar
DD- Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Gått en del år siden dette ble postet, men vet noen om andre gratis plasser? Har jo økt prisen for parkering på skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå