karlif Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hei, jeg fikk en idë om å prøve å koble trådløs 360kontroll til datamaskinen gjennom strømkablen da den har usb kontakt. Dette fungerer og det røde lyset på kontrollen lyser. Men xp finner ikke drivere, jeg har prøvd å legge inn XBox 360 Controller for Windows Software driverne som ligger på nett. Men det fungerer ikke. Er det bare mulig å koble en trådkontroll til xp?? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Ja kun kontrollere med ledning som kan kobles til Win XP. Lenke til kommentar
matsoz Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 jeg fikk det ikke til :S Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 jeg tipper dere veit det, men kanskje ikke andre lesere; Det kommer en sak sånn at man kan spille med trådløs Xbox 360 kontroll på PC Kilde: IGN.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 det røde lyset på kontrollen lyser Rødt? Skal det ikke lyse grønt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå