Gå til innhold

Mustek med ny variant med LCD og Blitz!

Anbefalte innlegg

Mustek har en ny variant med LCD OG Blitzfunksjon! Kreditt-kort størrelse denne også! 2megapixels OG med TV-utgang i tillegg til USB! 4x zoom er også med!

https://www.norek.no/k/ki.asp?action=info&p...ID=&GrpID=&s=sr

Noen erfaringer med denne?? Har i utgangspunktet bestillt Mustek G@smart mini II LCD, men vurderer nå å forandre bestillingen.

Denne andre koster kun ca 500kr mer!

Har i grunnen kun tenkt å bruke dette som et "dokumentasjons-kamera" med hovedsak bilder innendørs. Mulig også no fest-bilder, da kameraet er så lite og nett. Kan jeg bare glemme dette siden det ikke har Blitz?? HVOR mye lys trengs? Har lest flere av postene her, men den hvor det blir nevnt 400W lyskaster, så tar jeg det med en klype salt :smile:

[ Denne Melding var redigert av: mascot på 2002-10-23 22:25 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette er noe til svar, men jeg har selv ett Gsmart mini II uten blitz og mitt kamera tar iallefall brukbare bilder så lenge det ikke er for mørkt. Jeg ser nå at de har kommet med ett kamera som er nesten like lite som har lcd-skjerm. Jeg lurer på om jeg skal slå til på det jeg. Er det noen der ute som fra før av har ett kamera som meg, mini II, som har kjøpt seg ett mini II med lcd-skjerm? Hadde vært moro å visst om det er noen vits i å kjøpe ett slikt med skjerm eller ikke i forhold til det jeg allerede har.... :smile:

Lenke til kommentar

Ja, nå har jeg fått kameraet. Det at ikke det er blitz er greit nok, men LCD 2-kameraet har ikke macro funksjon!!

Det står i spesifikasjonene på nettet at det er macro-funksjon, men nå som jeg har fått cammet, står det ingenting i brukermanualen hvordan den settes på.

Jeg har sett på de andre mini-kameraene, at man skal vri på linsa, men det går ikke på LCD 2. Den sitter bom fast.

Ubrukelig kamera for meg, da jeg kjøpte kameraet kun for å ta "close-up"-bilder.

Lenke til kommentar

Ok, men den lcdskjermen, kan den brukes på en ok måte? Dvs, kan man se om bildet man har tatt blir ok? Og blir bildene noenlunde ok? Jeg har selv ett mini II, det blå kameraet, og lurer på om bildet blir noenlunde av samme kvalitet? Om du ikke har noe bruksområde til det så kan jeg jo kanskje kjøpe det av deg?

Lenke til kommentar

Okidoki. Hvor mye betalte du da? Jeg ser at det opereres med mange priser, alt i fra under lappen og opp til en 11-1200..... Du får nå se om du vil beholde det da. Send meg en mail om du skal kvitte deg med det. Natters folkens......... :smile:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...