Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sachs XTC : + og - med den..

Ex1cO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du kan vel dele opp sachs xtc i 2 deler, 2-takt versjonen (2002-2003 og gamlere) og 4-takt versjonen (2003 og nyere)..

litt kort:

2-takt versjonen:

xtc.jpg

dette er en fin sykkel hvis du ønsker deg en racing sykkel, som går godt, har sportslig sittestilling og samtidig går bra..

deilig og legge seg ned i svingene med.. sykkelen er ganske stor og tung, kanskje litt for tung?

et stort pluss på denne sykkelen er at tanken er på 20 liter etter hva jeg har hørt, og det kan nok stemme!

samme motor som yamaha tzr!

4-takt versjonen

sachs_xtc125.jpg

big-sachs-xtc-2006.jpg

om du ser har potta blitt plassert under hekken, og et glass er plassert foran lyktene..

sykkelen er også blitt utstyrt med en 4-takts motor fra Suzuki.

4-takt er ikke så veldig populært hvis du er ute etter hardcore racing, men heller kvalitet og mer behagelig kjøring!

men dette er vel den feteste 4-takteren (etter min mening).

vet ikke noe negativt om denne sykkelen, da jeg ikke har hørt så mye om 4-takteren..

er det mer du vil vite kan du se på www.mopedportalen.com, hvor det ligger en sachs xtc topic med 70 sider ;) (sorry hvis slik reklamering ikke er lov)

du kan se bilder av min i signaturen ;) (2-takt)

Lenke til kommentar
20 liter var litt får mye. Mito har jo på 15liter den er jo lett kjørt. - trimmen til 4takter er dyrt. Den potten på 2 takteren er jo ræv stygg! Men den er vist den raskeste lett mc.

6706739[/snapback]

har du sett tanken på xtc? den er stooor!

potta på 2-takteren er stygg ja :p men den jo byttes..

tar du plombene får du 28hk

EDIT: dette står på trb sin side..

20 liter (4 liter reserve inkl.)
Endret av ssswopp
Lenke til kommentar
Putt på tzr 125 trimpotte da skal det bli god lyd i

6715144[/snapback]

jepp, har jævlig lyst til det! 15hk er skuffende!

men er dyrt da, 4000 for arrow (eneste du får til xtc!?)..

så tror kanskje jeg skal få solgt sykkelen snart og kjøpe meg en aprilia rs eller husky ;)

Lenke til kommentar
Hvis du klarer og modde den på, er nok du den eneste i norge som har den TRIMPOTTEN og vet den passer! prøv og kjøpe den!

6725464[/snapback]

tror ikke jeg gidder, men jeg vil tro den passer..

tror jeg skal selge sachsen og kjøpe meg cross istede, så da gidder jeg ikke og trimme..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...