scream Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Heisann! Har hjemme hos meg nå en D-Link DI-804V bredbåndsruter knyttet opp mot en ADSL linje og alt fungerer som bare det! Med unntak av VNC fra kontoret mitt og hjem! Har satt opp Virtual Server i routeren, med min lokale ip-adresse og åpnet for riktige VNC-Porter! Hva kan da være grunnen til at jeg ikke får kontakt med maskinen fra jobben da? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Kanskje du har en firewall på jobben som sperrer for den porten du ønsker å bruke? Lenke til kommentar
scream Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Har firewall og alt det der , men bruker VNC mot en del av kundene våre, så er nok åpent ut akkurat der! Men har tenkt tanken selv da.... Er nok noe router-oppsett som må justeres , håpte virkelig at noen her visste hva:) Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Da kan jeg nok ikke hjelpe deg... har kun brukt det på LAN og ikke igjennom router. Hvem setter opp VNC hos kundene til firmaet du jobber for da? Sikkert noen som har hatt samme problem der som kanskje kunne hjelpe deg. Lenke til kommentar
scream Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Jobber i ett datafirma skjønner du , og det er vi som har gjort alt selv her! Og det fungerer med alle andre enn hos meg , det er det som er så rart..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå