Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Utilsikta pålogging

Anbefalte innlegg

Har et hjemmenettverk for to maskiner med W98 SE, knytta sammen med nettverkskort + kryssa kabel, først og fremst for deling av internett og skriver. Problemet er at maskinen med ISDN-adapter logger seg på internett i tide og utide, trolig pga. tilknytningen til maskin 2, så lenge begge maskinene er slått på. Jeg har ikke foretatt noen valg som skulle tilsi dette, ialfall ikke bevisst. Tvertimot er hovedmaskina satt opp uten automatisk pålogging, men når maskin 2 vil på internett av egen villje, får jeg ikke engang spørsmålet om jeg virkelig vil logge på. Jævli irriterende, selv om det ikke har kosta meg noe siden jeg har Online 150 fra Telenor (5 timer om dagen).

Har nokon ei løysing?

Chessman

[ Denne Melding var redigert av: chessman på 2001-12-12 01:26 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg hadde ca. samma problem, maskin nr2 (med MSN messenger) ville kobla opp til internett. Maskin 1 ringte opp, men sidan den ikkje hadde passord til å logga inn med blei me kasta ut. Problemet er jo berre at då hadde det alt kosta 59 øre.. når dette skjedde fleire gonger i min. blei det fort penger av det... 1500,- på 1mnd :sad:

Gjekk inn og sette Exploreren til å aldri ringa opp, og problemet forsvant...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...