andrenos Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Ok, her er storyen: Jeg fikk en parkeringsbot på skolen 31. mai 2006. Siden jeg hadde gyldig parkeringsbevis, men ikke i bilen som sto parkert, dreit jeg i betale boten. Tiden gikk og purring kom aldri i posten hjem til meg. I går fikk jeg purringen, sendt 15. august 06, nesten 3 mnd. etter at jeg fikk boten. Har de rett til å kreve innbetaling etter så lang tid? Endret 19. august 2006 av andrenos Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Er fult lovlig det Så lenge du ikke får purring før det er gått 2 uker etter betalingsfrist Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Er fult lovlig det Så lenge du ikke får purring før det er gått 2 uker etter betalingsfrist 6704980[/snapback] På boten står det 'Betalingsfrist: 14 dager'. Og det er jo langt over 4 uker siden jeg fikk boten (14 dager betalingsfrist + 2 uker) Lenke til kommentar
Peter Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Mene å huske at du kan faktureres så lenge som 3 år etter. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Ok, her er storyen:Jeg fikk en parkeringsbot på skolen 31. mai 2006. Siden jeg hadde gyldig parkeringsbevis, men ikke i bilen som sto parkert, dreit jeg i betale boten. Tiden gikk og purring kom aldri i posten hjem til meg. I går fikk jeg purringen, sendt 15. august 06, nesten 3 mnd. etter at jeg fikk boten. Har de rett til å kreve innbetaling etter så lang tid? 6704934[/snapback] ja så klart. har du fått en bot så må man bare betale den uanset hvor langt tid etter dem sender purringa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå